Türkçe

01010 İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I0000000000000040340030040001813.33
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II1111111111111111111111111112720.00
3 INFORMATION TECHNOLOGIES00000000000000000000000000000.00
4 EĞİTİME GİRİŞ5535343111151425144144435558965.93
5 EĞİTİM PSİKOLOJİSİ2234143143333241411144442227253.33
6 EĞİTİM SOSYOLOJİSİ1115211111132453551115515116447.41
7 EĞİTİM FELSEFESİ3124113141344111114344443316749.63
8 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ54555444344434333443433345510577.78
9 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ54334344545445445545544544411484.44
10 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ1125322121111554553115435117152.59
11 TÜRK EĞİTİM TARİHİ4535453033333433333334443359268.15
12 SINIF YÖNETİMİ53444444443444333555555543411081.48
13 EĞİTİMDE AHLAK & ETİK1353410112221122300021445225440.00
14 EĞİTİMDE ÖLÇME & DEĞERLENDİRME43455444555545545555555544412391.11
15 TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ & OKUL YÖNETİMİ54334455444555555555555555512592.59
16 ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA35445455555455545550555555412290.37
17 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II45555555445454545545545545512693.33
18 OKULLARDA REHBERLİK45555455544445555444554555512592.59
19 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I55555455445445445544555554512592.59
20 OKUMA BECERİLERİ-II1115414131314454413445355418260.74
21 OKUMA BECERİLERİ-I1434344434111222133222223336951.11
22 DİNLEME VE SESLETİM-I1122313313235555552234355318361.48
23 DİNLEME VE SESLETİM-II3143514343131111111145331316346.67
24 SÖZLÜ İLETİŞİM BECERİLERİ-I2233434322232552253255435328663.70
25 SÖZLÜ İLETİŞİM BECERİLERİ-II24345453333334555233445444310074.07
26 YABANCI DİL -I (İSPANYOLCA)2234424144112242452255542248260.74
27 YABANCI DİL -II (İSPANYOLCA)1111102111111131311113451114029.63
28 YAZMA BECERİLERİ-I54444445555555454545544544512290.37
29 İNGİLİZCE'NİN YAPISI3325515555223155555214351229268.15
30 YAZMA BECERİLERİ-II1413434353343114244331333448160.00
31 DİL EDİNİMİ33224335344355455545544554410880.00
32 İNGİLİZCE ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI43355445445445454445344435511383.70
33 DİLBİLİM-II2225515251113145454444544218663.70
34 ELEŞTİREL OKUMA VE YAZMA4433322343322323233223324337656.30
35 İNGİLİZ EDEBİYATI-II4444333343444433434444304339368.89
36 DİLBİLİMİ-I33515554454553433455454453411081.48
37 İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMLARI55533334445554444444444444411081.48
38 İNGİLİZ EDEBİYATI-I3344554220434322024054333448260.74
39 ÇOÇUKLARA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ-II54455454455555444344555555512391.11
40 DİL & EDEBİYAT ÖĞRETİMİ-I04543455342232323544545555510174.81
41 İNGİLİZCE DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ-I55544455555555555555555555413197.04
42 İNGİLİZCE DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ-II53455455445445555545545554512491.85
43 ÇOÇUKLARA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ-I55545554555545555544545554412794.07
44 DİLVE EDEBİYAT ÖĞRETİMİ-II33455455544555454550555555512088.89
45 İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE DERS İÇERİĞİ GELİŞTİRME54455455544554544545554555512592.59
46 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI43343443344333545544545454310577.78
47 ÇEVİRİ54455455455454555544554455412491.85
48 İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA54444344244454555333344443210376.30
49 TÜRK DİLİ-I0002505024000050430044550045238.52
50 TÜRK DİLİ-II1111111111111111111111111112720.00
İlişkili Ders Sayısı / 50464747484846474648474747474749474848464349484848474748--
İlişki Ağırlığı151151156184186146183154165158153157161166185167179184162142188193193194185165161--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627T%
1 İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR54445555555555555554544555512995.56
2 İNGİLİZCE SÖZCÜK BİLGİSİ ÖĞRETİMİ4444222333344444433344444449570.37
3 DÜNYA İNGİLİZCELERİ VE KÜLTÜR1121532322322111142244221115641.48
4 DİL EĞİTİMİNDE 21. YÜZYIL BECERİLERİ22435554544544545454454555511685.93
5 İNGİLİZCE ÖĞRT. MATERYAL TASARIMI45455555455444345324432555511484.44
6 İNGİLİZCE ÖĞRETİMDE DRAMA3443444334443344444343344339771.85
7 DİL & TOPLUM2422522205335455555524444119167.41
8 TÜMLEŞİK DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ54545455455555555555555555513197.04
9 İNGİLİZCE DERS KİTABI İNCELEMESİ4330341044354004000000450535943.70
10 SOSYO-DİLBİLİM VE DİL ÖĞRETİMİ33555355554554555555555052211685.93
11 SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ4440055440555440000000000055842.96
12 EDİMBİLİMİ VE DİL ÖĞRETİMİ54455445455450000545454555510678.52
İlişkili Ders Sayısı / 1212121210111212111111121212101010910101010101110101112--
İlişki Ağırlığı424245364946454443474951513841413943404041424144434144--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627T%
1 ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME3243442432232432343454545449268.15
2 EĞİTİMDE DRAMA2222222141555444444055554449167.41
3 EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ3112112212222221212112211224432.59
4 ÇOCUKLAR VE TOPLULUKLAR İÇİN FELSEFE (P4C)55455545545545554544455554512693.33
5 EĞİTİMDE EYLEM ARAŞTIRMASI55455455455555545545555554512995.56
6 LEARNER AUTONOMY54555455455455555545554554512894.81
7 PRACTICES IN ASSESSMENT FOR LEARNING54555345355535545554554555512491.85
8 ÖĞRETMEN MESLEKİ GELİŞİMİ55455455455455455455555555512995.56
9 EĞİTİMDE ÖYKÜ ANLATMA0340543000544305330430343056850.37
10 MİKRO ÖĞRETİM45555455544445555444554555512592.59
11 EĞİTİMDE SON ARAŞTIRMALAR4445233444000530444105004006749.63
12 ÖĞRENCİ MERKEZLİ ÖĞRETİM4500040000454000000000000002619.26
13 SÖZDİZİMİ2222225255222352551115155127757.04
14 ANLAMBİLİM23235453443435444455255555410779.26
15 İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDEKİ SON ARAŞTIRMALARA İLİŞKİN YANSIMALAR00000000000000000000000000000.00
16 ENGLISH TEACHER DEVELOPMENT00000000000000000000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 16131413121314131212121313131312121313121212121212131112--
İlişki Ağırlığı495046475148504646465252485650465453454346564854574351--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627T%
1 MEDYA OKUR YAZARLIĞI2234232432455253354333325539066.67
2 BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ1114111211110443355213335336346.67
3 SANAT VE ESTETİK5343214412342412133114234337354.07
4 İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM2232242334324111155533341117152.59
5 KÜLTÜR & DİL33333333334444444444555555510577.78
6 BİLİM TARİHİ & FELSEFESİ0025111011010151251154424104936.30
7 MESLEKİ İNGİLİZCE54544545543344354544435555511685.93
8 KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME54455455454545544545555555512693.33
İlişkili Ders Sayısı / 8778888878878688888888888887--
İlişki Ağırlığı231925302022222621222225232528232237302527303029342825--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.