Türkçe

12070 MUHASEBE VE DENETİMİ - Tezli Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132T%
1 DENETİM TEORİSİ4444355555535555444344444444444413584.38
2 DENETİM STANDARTLARI VE TÜRKİYE' DE DENETİM YAPISI3333434443433454454334543454454312175.63
3 İÇ KONTROL SİSTEMİ VE DENETİMİ3333345443433454343434445454345412175.63
4 TEZE GİRİŞ VE SEMİNER DERSİ4534344345344345454343454534543412678.75
5 YÜKSEK LİSANS TEZİ - I4454455445554554444544445545444514188.13
6 YÜKSEK LİSANS TEZİ - II4544434434434343444345444443344412276.25
7 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ3434434344544344454454453454445412880.00
İlişkili Ders Sayısı / 777777777777777777777777777777777--
İlişki Ağırlığı2528252625273127282930252727322927312725272829302830302827292928--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132T%
1 GLOBAL PİYASALAR333333333333333333333333333333339660.00
2 ADLİ MUHASEBE VE UYGULAMALARI5334433433343334433444335543454511873.75
3 BANKACILIKTA DENETİM3455444444345554445444444444455513584.38
4 YÖNETİM MUHASEBESİ5455533555314334542555535451534212678.75
5 MALİ TABLOLAR ANALİZİ5455555545535555543445545533544314288.75
6 TÜRKİYE MUHASEBE STANDARTLARI VE UYGULAMALARI3333343445434445345443453433454412175.63
7 İLERİ FİNANSAL MUHASEBE3234343445403454454445433454434512075.00
8 VERGİ UYGULAMALARI VE DENETİMİ3443333343434444333344343333334511068.75
9 KURUMSAL YÖNETİM3334343334404434433443444334434511169.38
10 PARA VE SERMAYE PİYASALARI3433343433403433344454345444055411270.00
11 BİLGİSAYAR DESTEKLİ DENETİM TEKNİKLERİ2323343334504343345443345434345411169.38
12 İLERİ MALİYET VE YÖNETİM MUHASEBESİ3343343543433453345445443454345412276.25
İlişkili Ders Sayısı / 12121212121212121212121281212121212121212121212121212121211121212--
İlişki Ağırlığı4140434542453947444746244546474644454547494845454847454042475149--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.