Türkçe

12020 İNGİLİZ DİLİ ve EDEBİYATI - Tezli Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324T%
1 ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ21523544555555555545555510587.50
2 TEORİ VE ELEŞTİRİ55555554455555555555555511898.33
3 MASTER'S THESIS-II00000000000000000000000000.00
4 TEZ VE SEMİNERE GİRİŞ555555555555555555555555120100.00
5 YÜKSEK LİSANS TEZİ -I00000000000000000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 5333333333333333333333333--
İlişki Ağırlığı121115121315141314151515151515151515141515151515--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324T%
1 ENGLISH RENAISSANCE DRAMA AND SHAKESPEARE555555555555555555555555120100.00
2 TİYATRO5435534434333225433343348570.83
3 THEORETICAL APPROACH TO THE ENGLISH NOVEL-II44554545554554555554554511293.33
4 SINIF YÖNETİMİ0250454454452233543455558873.33
5 SHAKESPEARE ÇALIŞMALARI4444444444444444444444449680.00
6 2. DİL EDİNİM TEORİLERİ1531411445155455555555559478.33
7 KARŞILAŞTIRMALI EDEBİYAT44455555544433344455544410285.00
8 TİYATRO TEORİSİ4343553344334453554454459680.00
9 19. YÜZYIL AMERİCAN EDEBİYATI55553355355554455535555511091.67
10 EDEBİ METİNLER VE GÖSTERGELER4045545550540035555530038066.67
11 İNGİLİZ ROMANINA TEORİK YAKLAŞIMLAR55555543553355055555555510890.00
12 DİL ÖĞRETİMİNDE SON GELİŞMELER 2231112333332222222334445949.17
13 ÖĞRETMEN GELİŞİMİ 4421241551151525551555558470.00
14 SİNEMA VE EDEBİYAT5553535454443323343334449175.83
15 AMERİKAN ROMANINDA GERÇEKÇİLİK5555555553331055551151118570.83
16 SHAKESPEARE PROBLEM PLAYS55555545545555554445545511495.00
17 PSİKODİLBİLİM23224245455555555535555510184.17
18 TÜR EDEBİYATI5554333333333333333333337965.83
19 İLETİŞİM ÇALIŞMALARI45445355454555504553555510587.50
20 İNGİLİZ EDEBİYATINDA ÖZEL ÇALIŞMALAR4444444444444444444444449680.00
21 TEFL'DE SÖYLEM ÇÖZÜMLEME2311301111324332224443325545.83
22 İNGİLİZ ŞİİRİ54455455454454450554354410285.00
23 BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRME1421211551441425551555557965.83
24 BAĞLAM İÇİNDE DİL ÖĞRETİMİ2344343455354345543432459175.83
25 ​FİLM ÇALIŞMALARI2344040303003033050003354840.00
26 ​FANTASTİK EDEBİYAT54354545255533345455554310184.17
27 İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE SON GELİŞMELER VE ÖZEL KONULAR5444440450550454550555559276.67
28 SOSYODİLBİLİM2332332444443333222443427360.83
29 DİL ÖĞRETİMİNDE METODOLOJİ2222331111111111111111113226.67
30 ROMAN SOSYOLOJOJİSİ4435440444334335444545449175.83
31 INTERMEDIALITY: BETWEEN LITERATURE AND MUSIC44554554554555554554555511394.17
32 THEATRE-FİCTİON00000000000000000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 32303031303030283130293030292830302931293030303031--
İlişki Ağırlığı11111711711011811299126122111109121103102108123120129103122128122122127--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.