Türkçe

10015-AŞÇILIK-
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.

1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
16419 ASC111 GASTRONOMİYE GİRİŞ Zorunlu 3 + 0 3.0 6.0
16420 ASC113 MUTFAK KÜLTÜRÜ Zorunlu 3 + 0 3.0 6.0
16421 ASC115 BESLENMENİN TEMEL İLKELERİ Zorunlu 3 + 0 3.0 6.0
81573 ASC119 GIDA HİJYENİ VE GÜVENLİĞİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
1029 ATA101 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
88739 ING121 İNGİLİZCE-I Zorunlu 2 + 0 2.0 4.0
8827 SSE101 SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK Zorunlu 0 + 2 1.0 2.0
1010 TUR101 TÜRK DİLİ-I Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):30 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
16423 ASC112 MUTFAK UYGULAMA-I Zorunlu 2 + 4 4.0 8.0
16424 ASC114 TEMEL GIDA BİLGİSİ Zorunlu 3 + 0 3.0 6.0
16425 ASC116 İÇECEK BİLİMİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
1039 ATA102 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
88731 BIL123 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
88740 ING122 İNGİLİZCE-II Zorunlu 2 + 0 2.0 4.0
2116 TUR102 TÜRK DİLİ-II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
9062 YUM102 YERİNDE UYGULAMA-I Zorunlu 0 + 0 0.0 4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):30 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
16426 ASC211 MUTFAKTA İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ Zorunlu 2 + 0 2.0 4.0
16427 ASC213 SOĞUK MUTFAK Zorunlu 2 + 2 3.0 5.0
16428 ASC215 UNLU MAMÜLLER VE TATLILAR Zorunlu 1 + 2 2.0 4.0
1019 ING201 MESLEKİ İNGİLİZCE-I Zorunlu 3 + 0 3.0 3.0
11236 ISL192 İŞLETMEYE GİRİŞ Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
10369 YUM201 YERİNDE UYGULAMA-II Zorunlu 0 + 0 0.0 4.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 5
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):25 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :5 AKTS Kredi Toplamı :30

2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
16431 ASC212 MUTFAK UYGULAMALARI-II Zorunlu 2 + 4 4.0 8.0
16433 ASC214 SERVİS VE SUNUM TEKNİKLERİ Zorunlu 2 + 2 3.0 6.0
81575 ASC222 GIDA İŞLEME VE MUHAFAZA TEKNİKLERİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
10376 GRI201 GİRİŞİMCİLİK Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
1027 ING202 MESLEKİ İNGİLİZCE-II Zorunlu 3 + 0 3.0 3.0
10375 YUM202 YERİNDE UYGULAMA-III Zorunlu 0 + 0 0.0 4.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 5
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):25 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :5 AKTS Kredi Toplamı :30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.