Türkçe

16016 ÇOCUK GELİŞİMİ - Tezsiz Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
  Programın yukarıda belirtilen amaç ve hedefleri doğrultusunda programı başarı ile tamamlayan öğrenci aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve yetkinlikleri gösterir.

PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
BİLGİ
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. Başarı Yüzdesi
1 Çocuk Gelişiminde Lisans döneminde öğrendiği bilgi ve becerileri kullanabilecek. Derslerle ilgili yenilikleri araştırabilecek. %92.50
2 Lisans döneminde öğrendiği bilgileri derslerde kullanabilecek. %92.50
3 Konularla ilgili vaka hazırlayıp sunabilecek %93.00
4 Olguları tartışabilecek %93.00
5 Olguları değerlendirebilecek %93.00
6 Olguları yorumlayabilecek %92.00
BECERİLER
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. Başarı Yüzdesi
1 Lisan dönemindeki bilgilere yeni öğrendiği bilgileri entegre edebilecek. %92.75
2 Konular arasında bağlantı kurabilecek. %92.75
3 Konularla ilgili problemleri analiz edebilecek %93.00
4 Problemleri tartışabilecek %92.75
5 Problemle ilgili sonuçları değerlendirebilecek %92.00
6 Makale yazabilecek. %92.75
7 Sunum Yapabilecek. %92.75
8 Sahadan vaka örneklerini uygulamalı olarak gösterebilecek %92.00
9 Derslerde gördüğü teorik bilgilerle sahada yaptıklarını birleştirebilecek,yorumlayabilecek %92.00
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Başarı Yüzdesi
1 Bireysel olarak sunum hazırlayabilecek %92.00
2 Alan yazında kaynak tarayabilecek %91.75
3 Makale yazabilecek %92.00
4 Makaleyi sunabilecek %92.00
Öğrenme Yetkinliği Başarı Yüzdesi
1 Tartışmalara katılabilecek %92.00
2 Konu ile ilgili görüş bildirebilecek %92.00
3 Anlatılan konularla ilgili sorulan soruları cevaplayabilecek %92.00
4 Anlatılan konulara bireysel katkı sunabilecek %92.25
İletişim ve Sosyal Yetkinlik Başarı Yüzdesi
1 Çalışma yerinde arkadaşlarıyla iletişim kurabilecek %91.75
2 Sınıfta hoca ve arkadaşlarıyla iletişim kurabilecek, tartışmalara katılabilecek %92.00
3 Çocuk ve ebeveyn ile iyi iletişim kurabilecek %92.00
4 Okulda ve iş yerinde arkadaşları ile grup çalışmalarına katılabilecek %92.00
Alana Özgü Yetkinlik Başarı Yüzdesi
1 Derslerde öğrendiklerini yeni bilgi ve becerileri alandaki çalışmalarına entegre edebilecek %92.00
2 Alandaki yeni uygulamaları sınıfta paylaşabilecek %92.00
3 Alandaki çalışmaları arkadaşları ile tartışabilecek %92.00
4 Farklı uygulamalara yorum getirebilecek %92.00
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.