Türkçe

16016 ÇOCUK GELİŞİMİ - Tezsiz Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey


İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
BİLGİ Amaç HedefT %
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. 11
1 Çocuk Gelişiminde Lisans döneminde öğrendiği bilgi ve becerileri kullanabilecek. Derslerle ilgili yenilikleri araştırabilecek.0000.00
2 Lisans döneminde öğrendiği bilgileri derslerde kullanabilecek.0000.00
3 Konularla ilgili vaka hazırlayıp sunabilecek0000.00
4 Olguları tartışabilecek0000.00
5 Olguları değerlendirebilecek0000.00
6 Olguları yorumlayabilecek0000.00
BECERİLER Amaç HedefT %
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. 11
1 Lisan dönemindeki bilgilere yeni öğrendiği bilgileri entegre edebilecek.0000.00
2 Konular arasında bağlantı kurabilecek.0000.00
3 Konularla ilgili problemleri analiz edebilecek0000.00
4 Problemleri tartışabilecek0000.00
5 Problemle ilgili sonuçları değerlendirebilecek0000.00
6 Makale yazabilecek.0000.00
7 Sunum Yapabilecek.0000.00
8 Sahadan vaka örneklerini uygulamalı olarak gösterebilecek0000.00
9 Derslerde gördüğü teorik bilgilerle sahada yaptıklarını birleştirebilecek,yorumlayabilecek0000.00
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER Amaç HedefT %
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği 11
1 Bireysel olarak sunum hazırlayabilecek0000.00
2 Alan yazında kaynak tarayabilecek0000.00
3 Makale yazabilecek0000.00
4 Makaleyi sunabilecek0000.00
Öğrenme Yetkinliği 11 T %
1 Tartışmalara katılabilecek0000.00
2 Konu ile ilgili görüş bildirebilecek0000.00
3 Anlatılan konularla ilgili sorulan soruları cevaplayabilecek0000.00
4 Anlatılan konulara bireysel katkı sunabilecek0000.00
İletişim ve Sosyal Yetkinlik 11 T %
1 Çalışma yerinde arkadaşlarıyla iletişim kurabilecek0000.00
2 Sınıfta hoca ve arkadaşlarıyla iletişim kurabilecek, tartışmalara katılabilecek0000.00
3 Çocuk ve ebeveyn ile iyi iletişim kurabilecek0000.00
4 Okulda ve iş yerinde arkadaşları ile grup çalışmalarına katılabilecek0000.00
Alana Özgü Yetkinlik 11 T %
1 Derslerde öğrendiklerini yeni bilgi ve becerileri alandaki çalışmalarına entegre edebilecek0000.00
2 Alandaki yeni uygulamaları sınıfta paylaşabilecek0000.00
3 Alandaki çalışmaları arkadaşları ile tartışabilecek0000.00
4 Farklı uygulamalara yorum getirebilecek0000.00
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 31--
İlişki Ağırlığı--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.