English

16070 AUDIOLOGY - Programmes With Thesis
LEVEL: Master's Degree, TYYÇ: Level 7, EQF-LLL: Level 7, QF-EHEA: Second Cycle

Level of Contribution from 0 to 5* Level of Contribution Existence of Contribution (Relation)
Course-Programe LOs Relations
Compulsory Course Units
No Name of the Course Unit Programme Learning Outcomes
1234567891011121314151617181920212223242526T%
1 CLINICAL PRACTICE I555550055000550223444555558968.46
2 CLINICAL PRACTICE II5555555555555555555535555512898.46
3 FUNCTIONAL AUDIOLOGY5555435554345555555551322511185.38
4 YÜKSEK LİSANS TEZİ I333333333444333333344112237759.23
5 YÜKSEK LİSANS TEZİ-II333333333444333333344223338162.31
6 TEZE GİRİŞ VE SEMİNER DERSİ55555555555555555555555555130100.00
7 SAĞLIK BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ111121211200001112022113202922.31
Related number of course units / 777777667765566677767777776--
Level of contribution2727272727202327272421222626222424262529272022252426--
*Level of Contribution (0-5): Empty-Null (0), 1- Very Low, 2- Low, 3- Medium, 4- High, 5- Very High
Programme Elective Course Units
No Name of the Course Unit Programme Learning Outcomes
1234567891011121314151617181920212223242526T%
1 BİYOİSTATİSTİK UYGULAMALARI000022113300402024555315305139.23
2 OTOLOGY AND GENETICS4441244444354445453544553510379.23
3 VESTIBULAR SYSTEM DISEASES DIAGNOSIS AND REHABILITATION5544555555545555555555555512797.69
4 AUDITORY IMPLANTS AND SIMULATION AND AMPLIFICATION4155555555355555555553255511890.77
5 SANTRAL İŞİTSEL İŞLEMLEME TANI VE REHABİLİTASYON3333555555335555555555555511890.77
6 EDUCATIONAL APPROACHES IN INDIVIDUALS WITH HEARING LOSS000045500000000000000000001410.77
7 ADVANCED DIAGNOSTIC AUDIOLOGY552033355400550000300000055340.77
8 ADVANCED EAR NOSE AND THROAT DISEASES555100055050550000000000054635.38
9 INTRODUCTION TO ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN AUDIOLOGY111112224511441114555415516852.31
10 APPLICATIONS IN AUDITORY REHABILITATION4455555555555555555555555512898.46
11 NEW TECHNOLOGIES IN INDUSTRIAL AUDIOLOGY000435504200202334411054005240.00
12 HEARING AID FITTING APPLICATIONS445500555045332222000000056146.92
13 PROJECTS IN AUDIOLOGY005003500500505045545445506953.08
14 CODING APPLICATIONS IN HEALTH333312113122211111311112134534.62
Related number of course units / 1410101110111213111211981310119111111101091010910--
Level of contribution3835423236465143534431305442373237454841413434463744--
*Level of Contribution (0-5): Empty-Null (0), 1- Very Low, 2- Low, 3- Medium, 4- High, 5- Very High
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.