Türkçe

12244 MUHASEBE VE DENETİMİ (İNGİLİZCE)(TEZLİ) - Tezli Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132T%
1 ULUSLARARASI DENETİM STANDARTLARI VE UYGULAMALARI330000400030005003004000004003003220.00
2 DENETİM TEORİSİ3435454543454345545444344544455513483.75
3 İÇ KONTROL SİSTEMİ VE DENETİMİ3444433444444455445545554454444413383.13
4 MASTER'S THESIS-II3333444444444444333344444444444412075.00
5 TEZ VE SEMİNERE GİRİŞ5000000000000000000000000000000053.13
6 YÜKSEK LİSANS TEZİ -I3333445433444455333333334445333311471.25
7 SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ4000000000000400000000000000000085.00
İlişkili Ders Sayısı / 775444454445445544544544444544544--
İlişki Ağırlığı2417131516162017151419171619231915171615191615161617211715191616--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132T%
1 ULUSLARARASI MUHASEBE STANDARTLARI VE UYGULAMALARI3444444445554454444544554344435413383.13
2 İLERİ MALİYET VE YÖNETİM MUHASEBESİ300233040304030403404004304040305836.25
3 İLERİ FİNANSAL MUHASEBE4445344445544544344445333444344412779.38
4 MALİ TABLOLAR ANALİZİ040004000300004004000300004003002918.13
5 YÖNETİM VE ORGANİZASYON5000000000000000000000000000000053.13
6 PAZARLAMA0005000000000000000000000000000053.13
7 FİNANSAL YÖNETİM3433444345454544445544554455544413483.75
8 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ5000000000000000000000000000000053.13
9 FİNANSAL PİYASALAR VE KURUMLAR040003000020030000400030000300402616.25
10 KAMU EKONOMİSİ VE FİNANS0020030000030000000000000000000085.00
11 MARKA YÖNETİMİ003004000300003003000003003000402616.25
12 DİJİTAL PAZARLAMA VE E-TİCARET5000000000000000000000000000000053.13
13 LİDERLİK VE MOTİVASYON040000300030030003000300002000402515.63
14 TİCARİ İSTATİSTİKLER VE TAHMİN YÖNTEMLERİ5000000000000000000000000000000053.13
İlişkili Ders Sayısı / 1486554844365536543753454543744473--
İlişki Ağırlığı3324161914291515122419211223201611252114161916201411261616142812--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.