Türkçe

12018 OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ - Yüksek Lisans Sonrası Program
DÜZEYİ: Doktora , TYYÇ: 8. Düzey , EQF-LLL: 8. Düzey , QF-EHEA: 3. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415T%
1 EĞİTİMDE İLERİ ARAŞTIRMA METOTLARI4554544545454436586.67
2 DOKTORA TEZ ÖNERİSİ5550545454454546485.33
3 DOKTORA TEZİ5555555554545557397.33
4 DOKTORA TEZİ5550555555554556992.00
5 DOKTORA TEZİ5555555545455557397.33
6 DOKTORA TEZİ5550555455545546789.33
7 DOKTORA YETERLİK4455454545454456789.33
8 SEMİNER DERSİ5405444555455456485.33
9 ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE OYUN ARAŞTIRMALARI3450554545454456282.67
10 İLERİ DÜZEY İSTATİSTİK4554454545444546688.00
11 İLERİ DÜZEY NİTEL ARAŞTIRMA3444454432455445978.67
İlişkili Ders Sayısı / 1111111071111111111111111111111--
İlişki Ağırlığı485149325152495248504752495049--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415T%
1 ERKEN ÇOCUKLUKTA GELİŞİMİN DEĞERLENDİRMESİNDE FARKLI YAKLAŞIMLAR4555554532545536586.67
2 TARİHSEL SÜREÇTE ÇOCUK KAVRAMI5545545554544557093.33
3 ERKEN ÇOCUKLUKTA FARKLI YAKLAŞIMLAR VE PROGRAMLAR4355455545545456890.67
4 ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE YARATICILIK5555454555555557397.33
5 ERKEN ÇOCUKLUKTA MATEMATİK VE FEN ARAŞTIRMALARI3435554542445546282.67
6 ERKEN ÇOCUKLUKTA FELSEFİ TEMELLER5555555445455557296.00
7 ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLAR VE AİLE ÇALIŞMALARI4555545445454546890.67
8 ERKEN ÇOCUKLUKTA YAŞAM BECERİLERİ EĞİTİMİ5454555454545546992.00
9 ÇOK KÜLTÜRLÜ ÇOCUKLARDA EĞİTİM4555455445454556992.00
10 ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE YENİDEN KAVRAMSALLAŞTIRMA5550544555455456688.00
11 ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE AİLE, OKUL VE TOPLUM4455454555454546890.67
12 ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞİMİ3434454545443356080.00
13 ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ KURUMLARINDA ETKİLİ LİDERLİK VE YÖNETİM4540545455544556485.33
14 ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA VE MESLEK ETİĞİ4545543445545546688.00
15 ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE POLİTİKALAR4550544545545456485.33
16 ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMA YAKLAŞIMLARI5550555555555557093.33
İlişkili Ders Sayısı / 16161616121616161616161616161616--
İlişki Ağırlığı687473587574717470727371737573--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.