12015 SİYASET BİLİMİ VE ULUSLARARASI İLİŞKİLER (İngilizce) - Tezsiz Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
İlişki Düzeyi Sayısal
İlişki Düzeyi Sözel
İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No
Ders Adı
Program Öğrenme Çıktıları
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
T
%
1
DÖNEM PROJESİ
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
135
100.00
2
ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ve İLKELERİ
3
5
3
3
5
5
3
4
3
3
3
3
4
3
5
4
3
3
3
4
4
3
3
3
4
3
3
95
70.37
3
KARŞILAŞTIRMALI POLİTİKA
3
3
3
3
5
5
4
4
4
5
5
4
5
5
5
3
4
4
5
4
4
5
5
5
3
5
5
115
85.19
4
SİYASET TEORİSİNDE GÜNCEL TARTIŞMALAR
3
4
3
3
4
4
4
3
3
4
3
3
4
3
4
3
4
3
3
4
3
4
3
4
4
4
4
95
70.37
5
ULUSLARARASI ORGANİZASYONLAR ve DÜNYA SİYASETİ
5
4
5
5
5
4
5
5
5
5
4
4
3
3
3
5
4
4
4
4
3
3
3
4
4
3
3
109
80.74
İlişkili Ders Sayısı / 5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
-
-
İlişki Ağırlığı
19
21
19
19
24
23
21
21
20
22
20
19
21
19
22
20
20
19
20
21
19
20
19
21
20
20
20
-
-
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No
Ders Adı
Program Öğrenme Çıktıları
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
T
%
1
ULUSLARARASI İLİŞKİLER TEORİSİ İLERİ ÇALIŞMALARI
5
5
4
4
5
3
5
3
3
4
4
3
5
4
4
4
4
5
3
4
5
4
4
4
5
5
4
112
82.96
2
TÜRK DIŞ POLİTİKASINDA TEMEL KONULAR
4
3
3
3
4
3
3
4
4
3
4
3
3
3
4
3
4
3
3
3
3
4
3
4
4
4
4
93
68.89
3
ULUSLARARASI POSTMODERNİZM ve ULUSLARARASI İLİŞKİLER
3
3
4
4
4
3
3
4
5
4
3
5
4
5
4
3
3
3
4
3
5
3
3
4
3
4
4
100
74.07
4
MODERN DIPLOMATIC HISTORY
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0.00
5
ULUSLARARASI GÜVENLİK
3
3
4
4
5
5
3
4
3
4
5
4
5
4
5
3
3
4
3
4
3
3
5
5
3
4
3
104
77.04
6
PEACE AND CONFLİCT İN AFRİCA
5
4
4
4
4
4
5
4
3
4
4
3
4
4
5
5
4
3
5
4
3
5
4
3
3
3
3
106
78.52
7
GÖÇ VE ULUSLARARASI SİYASET
3
2
3
4
4
4
4
4
5
4
3
4
4
4
0
5
4
4
5
3
4
4
0
3
0
1
1
86
63.70
8
AMERICAN FOREIGN POLICY
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0.00
9
AVRUPA BİRLİĞİ POLİTİKALARI
3
4
4
3
4
4
4
4
4
3
3
4
3
3
4
4
4
4
4
4
3
4
4
3
4
4
4
100
74.07
10
CURRENT ISSUES IN INTERNATIONAL RELATIONS
3
5
4
5
4
5
1
5
5
3
4
3
4
5
5
5
5
5
5
3
5
5
4
5
1
1
3
108
80.00
11
RUSSIAN FOREIGN POLICY
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0.00
12
SİYASET SOSYOLOJİSİ
3
4
5
4
3
4
3
4
5
4
5
4
3
4
5
3
4
5
3
4
5
3
3
4
3
3
4
104
77.04
13
TÜRKİYE'DE DEVLET VE DEMOKRASİNİN YENİDEN YAPILANMASI
3
4
4
5
5
5
3
4
3
5
4
5
4
5
4
4
4
5
3
4
5
3
3
3
3
4
4
108
80.00
İlişkili Ders Sayısı / 13
10
10
10
10
10
10
10
10
10
10
10
10
10
10
9
10
10
10
10
10
10
10
9
10
9
10
10
-
-
İlişki Ağırlığı
35
37
39
40
42
40
34
40
40
38
39
38
39
41
40
39
39
41
38
36
41
38
33
38
29
33
34
-
-
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.