English

12405 NEW MEDIA - Programmes Without Thesis
LEVEL: Master's Degree, TYYÇ: Level 7, EQF-LLL: Level 7, QF-EHEA: Second Cycle

Level of Contribution from 0 to 5* Level of Contribution Existence of Contribution (Relation)
Course-Programe LOs Relations
Compulsory Course Units
No Name of the Course Unit Programme Learning Outcomes
123456789101112131415161718192021222324T%
1 RESEARCH METHODS IN COMMUNICATION SCIENCES0434344234350532503234447461.67
2 TERM PROJECT COURSE00000000000000000000000000.00
3 NEW MEDIA THEORIES0324420324550355303453337159.17
Related number of course units / 3022222122222022220222222--
Level of contribution0758764558810088780668777--
*Level of Contribution (0-5): Empty-Null (0), 1- Very Low, 2- Low, 3- Medium, 4- High, 5- Very High
Programme Elective Course Units
No Name of the Course Unit Programme Learning Outcomes
123456789101112131415161718192021222324T%
1 NEW MEDİA AND JOURNALİSM00000000000000000000000000.00
2 MEDYA VE TOPLUMSAL HAREKETLER00000000000000000000000000.00
3 YENİ MEDYA VE BAĞIMLILIK0034000430500555004435405445.00
4 YENİ MEDYA VE SPOR İLETİŞİMİ44544454445544555444444410385.83
5 CRITICAL APPROACHES IN THE NEW MEDIA0034255454333444334544408066.67
6 POLITICAL ECONOMY OF NEW MEDIA 0043255544340454434035407562.50
7 INTERNET OF THINGS0345550035530324354243437562.50
8 YENİ MEDYA VE FİLM ÇALIŞMALARI0432050333225402502444546655.00
9 NEW MEDIA APPLICATIONS 0332430443215432452443347260.00
10 INTERACTIVE DIGITAL NARRATIVE0334520532400545554244337562.50
11 CONTENT PRODUCTION AND MANAGEMENT IN SOCIAL MEDIA4444454444544455434444339780.83
12 GLOBALIZATION AND DIGITAL LABOR0342550545430355504454448369.17
Related number of course units / 122710108949109108510910971091010107--
Level of contribution82436343139193837343825214038413828363339403825--
*Level of Contribution (0-5): Empty-Null (0), 1- Very Low, 2- Low, 3- Medium, 4- High, 5- Very High
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.