Türkçe

03090 DİJİTAL OYUN TASARIMI -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I1511113111111111111311111151111114527.27
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II1511111121111111111311111131111114225.45
3 DİJİTAL OYUN TASARIMI İÇİN MATEMATİK22455223335554355543355442355455513078.79
4 OYUN TASARIMININ İLKELERİ33354555553345555555555555555555515392.73
5 ÇİZİM VE MODELLEME-I44543553554253555343555554555555514688.48
6 ÇİZİM VE MODELLEME-II42555553555554555545555555555555515795.15
7 TELİF HAKLARI3203001310000001201125555555555558048.48
8 DİJİTAL OYUNLAR İÇİN KOD YAZIMI21234241325554443433455543555455512475.15
9 DİJİTAL OYUNA GİRİŞ54455445543344444434444444445455513883.64
10 DİJİTAL KÜLTÜR55555555552123555245555555555555514990.30
11 İKİ BOYUTLU ANİMASYON22455551553354555445555555545255514386.67
12 DİJİTAL OYUN PROJESİ-I44555555554455555455555555555455515996.36
13 DİJİTAL OYUN PROJESİ-II55545555554355555445555555555555515996.36
14 DİJİTAL OYUN VE KARAKTER TASARIMI55455555555355555455555555555455516096.97
15 3 BOYUTLU ANİMASYON43555443455454443455555555555355514889.70
16 DİJİTAL OYUN MEKANİĞİ VE TASARIMI43555554555555555455555555555355515895.76
17 DİJİTAL OYUN VE SİNEMATOGRAFİ44555555552154555455555555555545515392.73
18 DİJİTAL OYUN ÖYKÜLEMESİ VE SENARYO YAZIMI45455555552245555355555555555555515493.33
19 DİJİTAL OYUN VE REKLAMCILIK44244445541122435035555555555555513179.39
20 OYUNLARDA ÇEVRE TASARIMI-I41245150525452255455555455555155212877.58
21 OYUNLARDA ÇEVRE TASARIMI-II55455555552244545245555555555555515191.52
22 DİJİTAL OYUN PROJESİ-III555555555555555555555555555555555165100.00
23 DİJİTAL OYUN VE PSİKOLOJİ55555555542244555345555555555555515392.73
24 DİJİTAL OYUN VE SES TASARIMI33455554554345555445555435555255514789.09
25 DİJİTAL OYUN PROJESİ-IV555555555555555555555555555555555165100.00
26 İLERİ OYUN ANİMASYONU55234555533232555345555555555555514487.27
27 DİJİTAL OYUN ANALİZİ I55555555553254555355555555555555515795.15
28 BİTİRME PROJESİ555555555555555555555555555555555165100.00
29 DİJİTAL OYUN PROJESİNİN TASARIM İLKELERİ55555555553555555455555555555555516298.18
30 DİJİTAL OYUN ANALİZİ II55555555554355555555555555555555516298.18
31 FİKRİ HAKLAR00000000000000000000000000000000000.00
32 DİJİTAL OYUN SEKTÖRÜ55555555543244555345555555555555515493.33
33 SANAT TARİHİ-I5511255105111521111211155554424559356.36
34 SANAT TARİHİ-II5514155525432504100000035254555259859.39
35 MİTOLOJİ0401025554000433100002231152423447042.42
36 GÖRSEL ALGI PSİKOLOJİSİ32233555551144555122455555555555513280.00
37 İNGİLİZCE-I0333003330300300000005500555515006036.36
38 İNGİLİZCE-II0303003030000300000005520553444005231.52
39 MESLEKİ İNGİLİZCE-I1111111111111111112225511155551116036.36
40 MESLEKİ İNGİLİZCE-II1152213131531211111115111133135116438.79
41 SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK2501034553000011100115555552555338652.12
42 TÜRK DİLİ-I1511111111111511111311111131151114929.70
43 TÜRK DİLİ-II1311111111111111111111111131111113722.42
44 YERİNDE UYGULAMA-I555555555555555555555555555555555165100.00
45 YERİNDE UYGULAMA-II33555554445554543354355553355355514386.67
46 YERİNDE UYGULAMA-III555555555555555555555555555555555165100.00
İlişkili Ders Sayısı / 46424541454042454344424140404341434338404141444444434545454545454343--
İlişki Ağırlığı155172151173162168189164182168136118153165163169165126149166164196192185182185212195202179200185185--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233T%
1 DİJİTAL VİDEO VE KURGU 51455552553255555455555555545455514990.30
2 DİJİTAL FOTOĞRAFÇILIK55354555552245555345555555555555515292.12
3 OYUNLAŞTIRMA54555555554455555545555555555555516197.58
4 DİJİTAL PORTFOLYO HAZIRLAMA54555555554455555432555555355555515493.33
5 E. SPOR55555455544455555445555555555555515996.36
6 3D OYUN OBJELERİNİN TASARIMI 55354553554452543445555555555555515090.91
7 DİJİTAL PLATFORMLAR44455555555225555345555555555555515392.73
8 İŞLETİM SİSTEMLERİ 44552252314421244333344452555244411469.09
9 SANAL GERÇEKLİK UYGULAMALARI VE DİJİTAL OYUN55555555555455555445555555555555516298.18
10 SOSYAL MEDYA ARAŞTIRMALARI55555555554355555555555555555555516298.18
11 DİJİTAL SANAT55555555554355555445555555555555516096.97
12 KULLANICI ARAYÜZ TASARIMI42555355545444444343555555555455514688.48
13 DİJİTAL OYUN GİRİŞİMCİLİĞİ55555555543355555345555555555555515795.15
14 NESNELERİN İNTERNETİ55555555545354555555555555555555516197.58
15 İLLÜSTRASYON45555555555555555554555555555555516398.79
16 YAZILIM PROJE YÖNETİMİ55555555543244555455555555555555515694.55
17 İNTERNET PROGRAMCILIĞI44555555555555555554555555555555516298.18
18 MOBİL UYGULAMA TASARIMI33555555555555555555555555555555516197.58
İlişkili Ders Sayısı / 18181818181818181818181818181818181818181818181818181818181818181818--
İlişki Ağırlığı837684908584908288817463818086878673778188898989908788899085898989--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233T%
1 KÜLTÜR VE SANATTA GÜNCEL EĞİLİMLER 00000000000000000000000000000000000.00
2 ESTETİK VE SANAT FELSEFESİ00000000000000000000000000000000000.00
3 ÇAĞDAŞ SANAT KURAMLARI1301055345004343100013334553443559054.55
4 SANAT ESERLERİ ANALİZİ1403055345003332100003344553434548953.94
5 YAPAY ZEKA VE DİJİTAL TEKNOLOJİLER00000000000000000000000000000000000.00
6 TASARIM VE GÖRSEL KÜLTÜR34141555551023344202244445555555511770.91
7 İSLAM VE DOĞU SANATLARI000000000000000000001100025001000106.06
8 BATI SANATINDA ÖNCÜ EĞİLİMLER0402055345000341000003344554344548450.91
9 GÖSTERGEBİLİM VE SANAT1301135554102332100003354455455559356.36
10 TOPLUM BİLİM VE SANAT1500045234000031100003312354344446941.82
İlişkili Ders Sayısı / 10561526666620456651013766677667666--
İlişki Ağırlığı72311122730212528201115201382024201921222935242326252927--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233T%
1 KADIN VE EGZERSİZ0200044040000000000202200050010002615.76
2 SİBER GÜVENLİK3313113531111233412222233334444128149.09
3 AKRAN REHBERLİĞİ00000000000000000000000000000000000.00
4 RİTİM DANS VE ORFF EĞİTİMİ00000000000000000000000000000000000.00
5 BİLGİSAYAR OYUNU İLE EĞİTİM00000000000000000000000000000000000.00
6 ÇOKLU ORTAM TASARİMİ VE ÜRETİMİ00000000000000000000000000000000000.00
7 ÖĞRETİM TASARİMİ00000000000000000000000000000000000.00
8 ÖĞRETİMDE TEKNOLOJİK UYGULAMALAR00000000000000000000000000000000000.00
9 FOTOĞRAFA GİRİŞ1313144334113442213333344443423329356.36
10 KİŞİLERARASI İLETİŞİM00000000000000000000000000000000000.00
11 İNSAN HAKLARI (AİHM VE İÇTİHATLARI)00000000000000000000000000000000000.00
12 TÜKETİCİ HUKUKU00000000000000000000000000000000000.00
13 KARİYER PLANLAMA00000000000000000000000000000000000.00
14 FİNANSAL OKURYAZARLIK00000000000000000000000000000000000.00
15 AVRUPA SARAY BAHÇELERİ00000000000000000000000000000000000.00
16 TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI00000000000000000000000000000000000.00
17 SOSYOLOJİ00000000000000000000000000000000000.00
18 BARIŞ ÇALIŞMALARINDA ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR00000000000000000000000000000000000.00
19 DİJİTAL HABERCİLİK00000000000000000000000000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 19232223323222222222232332223223222--
İlişki Ağırlığı482629118105224675625757777712787744--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.