Türkçe

12080 STRATEJİK PAZARLAMA ve MARKA YÖNETİMİ - Tezsiz Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey


İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
BİLGİ Amaç HedefT %
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. 11
1 Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alandaki bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir.0000.00
2 Pazarlama ve marka yönetimi alanında literatürü ve yenilikleri takip eder.0000.00
3 Marka yönetimini stratejik düzeyde anlar, genel pazarlama yönetimi süreci içindeki ve işletme yönetimindeki yerini anlar ve etkileşimlerini açıklar0000.00
4 Doktora eğitiminin alt yapısına ilişkin mesleki disiplinini geliştirir.0000.00
5 Alanının ilişkili olduğu disiplinlerle etkileşimi açıklar.0000.00
6 Pazarlama ve marka yönetimi alanındaki problemlerini belirler, tanımlar, formüle eder ve çözebilir; bu amaçla uygun analitik yöntemler ve uygulama becerisine sahip olur.0000.00
7 Pazarlama ve marka yönetimi temel ilkeleri, stratejileri ve süreçlerine vakıf analitik düşünmeyi öğrenir.0000.00
BECERİLER Amaç HedefT %
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. 11
1 Alana ilişkin bilgileri çalışanlar ve ekip arkadaşlarına aktarabilme becerisine sahiptir.0000.00
2 Pazarlama ve marka yönetiminin küresel gelişmelerini takip ederek işletmelerde uyumlu hale getirir.0000.00
3 Pazarlama ve marka yönetimine ilişkin sahip olduğu bilgilerin ışığında, çalışma ortamında yönetim işlevini gerçekleştirir.0000.00
4 Karar, uygulama ve davranışlarında alana ilişkin edindiği bilgileri kullanmak suretiyle verileri yorumlayabilme, analiz edebilme, sorunları tanımlayabilme ve çözüm önerileri getirebilme becerisine sahiptir.0000.00
5 Çalıştığı kuruma marka yönetimi için karşılaşılan sorunları tespit eder ve çözüm önerileri getirir.0000.00
6 Bilişim teknolojilerini yakından takip ederek Marka Yönetimi uygulamaları ile bütünleştirir.0000.00
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER Amaç HedefT %
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği 11
1 Alana ilişkin uzmanlık gerektiren konularda bir çalışmayı bağımsız olarak gerçekleştirir.0000.00
2 Markadan sorumlu birinci dereceden sorumlu yönetici olabilir.0000.00
3 Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi konusunda uzmanlık gerektiren alanlarda bağımsız çalışma yeteneğine sahip olur.0000.00
4 Alanla ilgili her türlü proje veya hedefi planlar ve yönetir.0000.00
Öğrenme Yetkinliği 11 T %
1 Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel olarak değerlendirir.0000.00
2 Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri katkıcı, sorgulayıcı ve üretici bir yaklaşımla değerlendirir, öğrenme gereksinimlerini belirler ve karşılar.0000.00
3 Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci; bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisine sahip olur.0000.00
İletişim ve Sosyal Yetkinlik 11 T %
1 Alanı ile ilgili edindiği bilgi ve beceriler düzeyindeki düşüncelerini ve önerilerini ilgililere yazılı ve sözlü olarak aktarır.0000.00
2 İşletmenin markasını ve hem iç hem de dış çevrede yaratmada etkin hareket eder.0000.00
3 Pazarlama ve Marka Yönetiminin kurumlar açısından önemini vurgular0000.00
4 Pazarlama ve Marka Yönetimi konusundaki bilgileri ekip üyelerine aktarabilir.0000.00
Alana Özgü Yetkinlik 11 T %
1 Örgüt/Kurum, iş ve toplumsal etik değerlere uygun davranır.0000.00
2 Alanla ilgili bilgi ve birikimlerin oluşturulması (toplama, yorumlama ve sonuçların duyurulması) sürecinde toplumsal, kültürel, bilimsel ve etik değerlere uygun hareket eder.0000.00
3 Pazarlama ve marka Yönetimi çözümlerinin ve uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlardaki etkilerinin bilincinde olur; girişimcilik ve yenilikçilik konularının farkında olur ve çağın sorunları hakkında bilgi edinir.0000.00
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 27--
İlişki Ağırlığı--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.