Türkçe

13030 BİLİŞİM DESTEKLİ ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ - Tezsiz Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
  Programın yukarıda belirtilen amaç ve hedefleri doğrultusunda programı başarı ile tamamlayan öğrenci aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve yetkinlikleri gösterir.

PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
BİLGİ
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. Başarı Yüzdesi
1 Eğitim ve öğrenme problemlerinin çözümünde kullanılan modelleme yöntemleri ile bunların kısıtları hakkında kapsamlı bilgi sahibidir. %0.00
2 Bilişim konularında uygulamalı bilgilere sahiptir. %0.00
3 Bilişim uygulamaları konusunda bilimsel araştırma yapar. %0.00
4 Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin eğitimde kullanımı konularında ileri uygulamaları yapacak düzeyde genişlemesine ve derinlemesine bilgi sahibidir. %0.00
5 Bilişim sistemlerinin uygulanabilirliği konusunda üst düzey bilgiye sahiptir. %0.00
6 Bilişim sistemlerinin eğitimde kullanım kısıtları konusunda üst düzey bilgiye sahiptir. %0.00
BECERİLER
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. Başarı Yüzdesi
1 Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin eğitimi alanında uygulamalı araştırma yaparak bilgiye ulaşır. %0.00
2 Tanımlanmış eğitim problemlerinin bilgi ve iletişim teknolojileri ile çözmek için yöntemler geliştirir. %0.00
3 Modelleme ve deneysel araştırmaları uygular. %0.00
4 Bilişim teknolojilerinin kullanımı konusunda yenilikci cözümler geliştirir. %0.00
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Başarı Yüzdesi
1 Bilgi ve iletişim teknolojilerinin eğitimde kullanımı alanında çok disiplinli takımlarda liderlik yapar. %0.00
2 Bilgiye erişmek için kaynak araştırması yapar. %0.00
3 Karmaşık durumlarda çözümler geliştirir. %0.00
Öğrenme Yetkinliği Başarı Yüzdesi
1 Mesleğinin yeni ve gelişmekte olan uygulamalarını inceler. %0.00
2 Tanımlanmış bilgi ve iletişim teknolojilerine dayalı eğitim problemlerini çözmek için yöntemler geliştirir. %0.00
3 Kendini bilişim alanında sürekli yeniler. %0.00
İletişim ve Sosyal Yetkinlik Başarı Yüzdesi
1 Çalışmaların süreç ve sonuçlarını, o alandaki veya alan dışındaki ulusal ve uluslararası ortamlarda yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarır. %0.00
2 Bilişim uygulamaları için sorumluluk alır. %0.00
Alana Özgü Yetkinlik Başarı Yüzdesi
1 Verilerin toplanması, işlenmesi, kullanılması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında ve mesleki tüm etkinliklerde toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetir. %0.00
2 Bilişim uygulamalarının sosyal ve çevresel boyutlarını anlar. %0.00
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.