Türkçe

10291 MİMARİ RESTORASYON -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I000000000000000000000000000004440440000000209.52
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II44403300434444444444313333000432555433544413262.86
3 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-I00000000000000000000000000000000000000000000.00
4 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-II00000000000000000000000000000000000000000000.00
5 GİRİŞİMCİLİK43543000543333454344544444444543355544544415674.29
6 İNGİLİZCE-I00000000000000000000000000000000000000000000.00
7 İNGİLİZCE-II00000000000000000000000000000000000000000000.00
8 RÖLÖVE-I55555500555555454554555555555544444444445518789.05
9 GELENEKSEL EL SANATLARI VE UYGULAMA-I55555544555455554555555555555555555555555520698.10
10 GELENEKSEL YAPI VE ELAMANLARI55444400544444545444554444404544444445444516679.05
11 KAGİR YAPI VE KORUMA33345545333355233344445554333444544455445516679.05
12 İNCE YAPI44455500555555531333244221111544422252333313564.29
13 KONSERVASYON-I43445555534544234444335545445554454345343417281.90
14 KORUMA KAVRAMLARI04454455544434444545044004455355445444444416176.67
15 GELENEKSEL EL SANATLARI VE UYGULAMA-II54235555233455555555555544434555412234222316578.57
16 GELENEKSEL EL SANATLARI VE UYGULAMA-III4400000000400003000055550440455500000055007234.29
17 ŞANTİYE VE OFİS ORGANİZASYON43340000443400233400445504544434034400443411353.81
18 RESTORASYON PROJESİ45442200555522445433455544444444043455544515875.24
19 BEZEME TEKNİKLERİ54455544445455334455554455555555555555555519592.86
20 MESLEKİ UYGULAMA44445544444433444433444434454554534445444416980.48
21 MESLEKİ İNGİLİZCE-I55545444544544554445555455455554555455555519592.86
22 AHŞAP YAPI KORUMA TEKNİKLERİ54444434434444454344555545555445544444455417985.24
23 MESLEKİ İNGİLİZCE-II55545544555544554444544545444544454454544518789.05
24 SANAT TARİHİ-II55554444444544445544455544444444445544455418286.67
25 SANAT TARİHİ-I54554554555544455544455444555555455455555519693.33
26 İLETİŞİM TEKNİKLERİ-I54454445545555445555553545445554455455544419190.95
27 BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÇİZİM-I45343500555325352355554545545555555455555317683.81
28 İLETİŞİM TEKNİKLERİ-II55555545555555222255555555555444455555555519391.90
29 RÖLÖVE-II55555500222255000000344345555533533344455513865.71
30 BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÇİZİM-II35343545555325352355554545545555555455555318487.62
31 RESTORASYON METRAJ KEŞİF44333344434455555444433454345555555555555518085.71
32 SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK2222000011230011540013110445534404410035538640.95
33 TÜRK DİLİ-I33334400433344433443334124444555444555455515272.38
34 TÜRK DİLİ-II000000000000000000000000044440000000000000167.62
35 YERİNDE UYGULAMA-I44550000554400444500555405544445545450545414468.57
36 YERİNDE UYGULAMA-II54440000455500445500455504555544455550455414770.00
37 YERİNDE UYGULAMA-III54440000455500445500455504445544455550455414569.05
İlişkili Ders Sayısı / 37303130292524161630303130252529302929242430313130243231293132323227313130282531313030--
İlişki Ağırlığı130128120122105106677112812012812410110810911911411810110112613513412797137131123137147139136119131134120127112134137133128--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142T%
1 MATEMATİK0003000000000000004000000440004440400400003516.67
2 METAL-ALÇI43534445322344223444122335544353534244433314468.57
3 TARİHİ ÇEVRE KORUMA BİLİNCİ33333344555555344344555554524444455555245317382.38
İlişkili Ders Sayısı / 3222322222222222222322222233222333232232222--
İlişki Ağırlığı76897789877899567712867788131468713111381379136786--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.