Türkçe

10231 MODA TASARIMI -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627282930T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I00000000000000000000000000400042.67
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II00000000000000000000000000500053.33
3 GİRİŞİMCİLİK00000000000000000000000000140053.33
4 İNGİLİZCE-I00000000000000000000000000000000.00
5 İNGİLİZCE-II00000000000000000000000000000000.00
6 DOKUMA TEKNOLOJİSİ0035220000003200054000020003033422.67
7 ÖRME TEKNOLOJİSİ0003440000000401055000020003233624.00
8 BASKI TEKNOLOJİSİ0044040000003100003000020002042718.00
9 KONFEKSİYON TEKNOLOJİSİ-I2100443032420223400441554443307348.67
10 KONFEKSİYON TEKNOLOJİSİ-II4200554043540443300442544555509362.00
11 DİKİM YÖNTEMLERİ0045040000003100055400020000344026.67
12 TEMEL DİKİM TEKNİKLERİ0005050000000200055400000000243221.33
13 MODA TASARIMI3100135055530145300531513334507751.33
14 MODA TEKNOLOJİSİ5000030053030055000000004000503825.33
15 TEMEL SANAT TASARIMI4100231035510124100531524535306946.00
16 TEMEL SANAT EĞİTİMİ5000022043550054000540504000005335.33
17 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİNDE MODA TASARIM4500000040350544500550554455308053.33
18 BİLGİSAYARDA TEMEL TASARIM3500003040550505500550555055007550.00
19 GENEL TEKSTİL TEKNOLOJİSİ0000550000010000500030030443003322.00
20 MODA RESMİ55551133555411515114444444445510872.00
21 BASKI KONSTRÜKSÜYONU0000550000500000500550050550004530.00
22 PREZANTASYON5000004000550550500550505555507449.33
23 DOKUMA KONSTRÜKSÜYONU0000000040350040500400030034003523.33
24 ÖRME KONSTRÜKSÜYONU0000000053040004500500020044003624.00
25 GİYSİ KONSTRÜKSÜYONU4200552055550554400541313223508556.67
26 AKSESUAR TASARIMI-I3000351040410034300300202033404832.00
27 AKSESUAR TASARIMI-II5000440005040045500440003000505234.67
28 MODEL UYGULAMA TEKNİKLERİ5000005055550055000400005000505436.00
29 KOSTÜM TARİHİ0000003054050000000550003053504328.67
30 DRAPAJ3055042314335035354440002002558053.33
31 BİLGİSAYARDA TEKSTİL TASARIMI0500142013420305000550554354206845.33
32 BİLGİSAYARDA KALIP TEKNİKLERİ44005540545405445004535455555010469.33
33 BİLGİSAYARDA MODA TASARIMI4500305055540535000550545234408657.33
34 PROJE GELİŞTİRME 50123554555551555444513143105510670.67
35 MESLEKİ İNGİLİZCE-I0000050000320000200524500400003221.33
36 MESLEKİ İNGİLİZCE-II0000005054300004400045440400004630.67
37 TÜRK DİLİ-I00000000000000000000000005300085.33
38 TÜRK DİLİ-II00000000000000000000000005300085.33
39 YERİNDE UYGULAMA-I43005555544455555555545544345512885.33
40 YERİNDE UYGULAMA-II43005555544455555555545544345512885.33
41 YERİNDE UYGULAMA-III43005555544455555555545544345512885.33
İlişkili Ders Sayısı / 4121146819252162421242792121242310112824132024232127252411--
İlişki Ağırlığı8545223468102742510285104993568871009745461271033591818984999510148--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627282930T%
1 GÖRSEL DÜZENLEME TEKNİKLERİ3031004333555045330030001000436140.67
2 MODEL ÜRETME TEKNİKLERİ2022000305555054232431003000456543.33
3 KALIP GELİŞTİRME TEKNİKLERİ2005040024004000050000000004353825.33
4 YARATICI YÜZEY TEKNİKLERİ 5000551150333030055050503244006744.67
5 MODA ENSTALASYON SANAT YÖNETİMİ 4040003442225000340040003330425637.33
6 TEKSTİL YÜZEYLERİ TASARIMI 4011452225555025435330304231338556.67
7 MODA ILLUSTRASYONU 4022004445554255421300003000547348.67
8 BİREYSEL KOSTÜM TASARIMI 5055342235005055355500000003447852.00
9 MODA PAZARLAMA00000000000000000000000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 9806634677766816568545120633477--
İlişki Ağırlığı290171612181619232925253622424193018151818017710122726--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.