Türkçe

10151 HALKLA İLİŞKİLER ve TANITIM (MYO) -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435T%
1 İLETİŞİM HUKUKU VE ETİĞİ002000040000530000000455334300050004626.29
2 KİŞİLERARASI İLETİŞİM200030423012530400000003203432050005129.14
3 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I000000000000300000000003340500250002514.29
4 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II000000000000300000000003340500250002514.29
5 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-I0000000000000000000000000000000000000.00
6 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-II0000000000000000000000000000000000000.00
7 GİRİŞİMCİLİK000000011201110000010334334400230003721.14
8 KURUMSAL HALKLA İLİŞKİLER500505005005050000000403030045005045833.14
9 HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ500055000000000050000000000000000002011.43
10 HALKLA İLİŞKİLERDE METİN YAZARLIĞI000005400000000404040000000055404054425.14
11 REKLAMCILIĞA GİRİŞ040250422044433504020004405004204507643.43
12 PAZARLAMA VE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI00500000003000000000000004000000000126.86
13 TEMEL FOTOĞRAFÇILIK052304335254154544230122203202524449755.43
14 REKLAM FOTOĞRAFÇILIĞI140405115453355544000030333303524419353.14
15 GRAFİK VE TASARIM354554005224023514500000002202402217442.29
16 HALKLA İLİŞKİLERDE SPONSORLUK000405004040040000000000000000004002514.29
17 HALKLA İLİŞKİLER PLAN VE UYGULAMALARI003504205044050004000043000055405036537.14
18 YARATICI REKLAM KAMPANYALARI050530505445005204000004420004510537542.86
19 MEDYA VE MEDYA PLANLAMA040005204030044035000004404000400455933.71
20 MARKA YÖNETİMİ00400000053000000000000000000000000126.86
21 YENİ MEDYA ORTAMLARINDA HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAM3444353443453044550404455345034445512672.00
22 KİTLE İLETİŞİM KURAMLARI511151353211511435131315342213212148749.71
23 KÜRESEL REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI 004000050500500400000000050000000403218.29
24 SİYASAL İLETİŞİM000000550000500000000000050000000002011.43
25 GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI00000000000000050055000000000000000158.57
26 MESLEKİ İNGİLİZCE-I00000000000000000000400100320000000105.71
27 MESLEKİ İNGİLİZCE-II00000000000000000000400230030002000148.00
28 İNGİLİZCE-I0000000000000000000000000000000000000.00
29 İNGİLİZCE-II0000000000000000000000000000000000000.00
30 TÜRK DİLİ-I000000000000400000000004040420440002614.86
31 TÜRK DİLİ-II000000000000400000000004040420440002614.86
32 YERİNDE UYGULAMA-I0000000000000000000000000000000000000.00
33 YERİNDE UYGULAMA-II1443152342352543454523435155334444312269.71
34 YERİNDE UYGULAMA-III5555555555555555555545555555555555517499.43
İlişkili Ders Sayısı / 349101112913131215111513161410139126958919151613169131715121112--
İlişki Ağırlığı3041384635584340603651485851385534532232152731675257475830466252474343--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435T%
1 KRİZ YÖNETİMİ005404325002230002000040540014434046537.14
İlişkili Ders Sayısı / 100110111100111000100001011001111101--
İlişki Ağırlığı00540432500223000200004054001443404--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.