Türkçe

10072 DIŞ TİCARET (İngilizce) -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011121314151617181920T%
1 İŞLETME YÖNETİMİNE GİRİŞ222555225555522555227373.00
2 FİNANSAL MUHASEBE111451115444111432114646.00
3 MUHASEBEYE GİRİŞ222555335555535555328080.00
4 EKONOMİYE GİRİŞ343545453345545222237373.00
5 HUKUKA GİRİŞ333333333333333333336060.00
6 PAZARLAMA211554115555512555116565.00
7 FİNANS YÖNETİMİ 555555555343554333548787.00
8 MATEMATİK111121111111000111111818.00
9 MESLEKİ İNGİLİZCE-I111324114133333023224343.00
10 MESLEKİ İNGİLİZCE-II322555335555533555338080.00
11 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I111111111344531445134646.00
12 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ II111111111111115111112424.00
13 TİCARET HUKUKU111131112235551315144747.00
14 INFORMATION TECHNOLOGIES-I0000000000000000000000.00
15 INFORMATION TECHNOLOGIES-II0000000000000000000000.00
16 ULUSLARARASI TİCARETİN GENEL KURALLARI540354000133540254335454.00
17 TİCARİ RAPORLAMA345455554455445543448787.00
18 İHRACAT & İTHALAT UYGULANMASI543115405454435435547474.00
19 FİNANSA GİRİŞ 55555555555555555555100100.00
20 ULUSLARARASI PAZARLAMA232554445434544545558282.00
21 AVRUPA BİRLİĞİ HUKUKU VE MEVZUATI211554335555555555338080.00
22 ULUSLARARASI LOJİSTİK233343334555445333557575.00
23 E-TİCARET 113553335544554334457575.00
24 MESLEKİ İNGİLİZCE-III111334114445311545115353.00
25 MESLEKİ İNGİLİZCE-IV455543444333454454448181.00
26 GÜMRÜK REJİMLERİ55555555555555555555100100.00
27 ULUSLARARASI TİCARET FİNANSI344434444545444445438080.00
28 İHRACAT VE İTHALAT MEVZUATI555555555544555443559494.00
29 GİRİŞİMCİLİK455554335555553555459191.00
30 SOSYALSORUMLULUK VE ETİK000003004055000040002121.00
31 TÜRK DİLİ I111111111111111111112020.00
32 TÜRK DİLİ II111111111111111111112020.00
33 YERİNDE UYGULAMA-I454545555555554555559696.00
34 YERİNDE UYGULAMA-II144433555544121552557373.00
35 YERİNDE UYGULAMA-III144433555544121552557373.00
İlişkili Ders Sayısı / 353232313232333130323233333131303133323232--
İlişki Ağırlığı819085117118115939012611812713112010498117120117100104--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011121314151617181920T%
1 DAVRANIŞ BİLİMLERİ000000003555144555104343.00
2 KÜRESEL EKONOMİDE GÜNCEL EĞİLİMLER0000000000000000000000.00
3 TURKISH ECONOMY: STRUCTURES AND DYNAMICS343554335544555434458383.00
4 AVRUPA BİRLİĞİ FONLARI VE PROGRAMLAR233444115555555555237777.00
İlişkili Ders Sayısı / 422222222333333333332--
İlişki Ağırlığı576998441315141411141414131478--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.