Türkçe

05140 BİYOMEDİKAL MÜHENDİSLİĞİ -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I000.00
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II000.00
3 BİYOMEDİKAL MÜHENDİSLİĞİNE GİRİŞ4480.00
4 PROGRAMLAMA TEKNİKLERİ VE DİLLERİ I4480.00
5 PROGRAMLAMA TEKNİKLERİ VE DİLLERİ-II55100.00
6 BİYOKİMYA VE KLİNİK BİYOKİMYA000.00
7 BİYOMALZEME55100.00
8 MALZEME BİLİMİ VE TEKNOLOJİSİ55100.00
9 DEVRE TEORİSİ55100.00
10 ANALOG ELEKTRONİK55100.00
11 SAYISAL ELEKTRONİK55100.00
12 ELEKTROMANYETİK ALAN TEORİSİ55100.00
13 SİNYALLER VE SİSTEMLER55100.00
14 DEVRE ANALİZİ55100.00
15 ANATOMİ VE FİZYOLOJİ000.00
16 MÜHENDİSLER İÇİN HÜCRE BİYOLOJİSİ000.00
17 BİYOMEDİKAL ENSTRÜMANTASYON55100.00
18 MEDİKAL GÖRÜNTÜLEME SİSTEMLERİ55100.00
19 BİYOMEDİKAL İŞARET İŞLEME I55100.00
20 BİYOMEDİKAL İŞARET İŞLEME II55100.00
21 BİYOMEDİKAL SİMÜLASYON VE MODELLEME55100.00
22 BİYOMEDİKAL MÜHENDİSLİĞİ BİLGİSAYAR UYGULAMALARI55100.00
23 BİYOMEDİKAL SENSÖRLER55100.00
24 BİTİRME PROJESİ I55100.00
25 BİTİRME PROJESİ - II55100.00
26 TIBBİ CİHAZ BAKIM VE KALİBRASYONU55100.00
27 VERİ YAPILARI4480.00
28 MÜHENDİSLİK İÇİN HUKUK000.00
29 MÜHENDİSLİK EKONOMİSİ55100.00
30 BİYOMEDİKAL MÜHENDİSLERİ İÇİN TASARIM55100.00
31 TIBBİ DÖKÜMANTASYON3360.00
32 FİZİK-I1120.00
33 FİZİK-II1120.00
34 GİRİŞİMCİLİK000.00
35 İNGİLİZCE-I000.00
36 İNGİLİZCE-II000.00
37 MATEMATİK-II3360.00
38 MATEMATİK-I4480.00
39 DİFERANSİYEL DENKLEMLER4480.00
40 OLASILIK VE İSTATİSTİK4480.00
41 TÜRK DİLİ-I000.00
42 TÜRK DİLİ-II000.00
43 YERİNDE UYGULAMA-I55100.00
44 YERİNDE UYGULAMA-II55100.00
45 YERİNDE UYGULAMA-III55100.00
İlişkili Ders Sayısı / 4534--
İlişki Ağırlığı152--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 GENETİK YÖNTEMLER4480.00
2 FİZYOLOJİK KONTROL SİSTEMLERİ4480.00
3 SAYISAL GÖRÜNTÜ İŞLEME55100.00
4 NANOTEKNOLOJİ VE NANOMALZEME4480.00
5 YAPAY ORGANLAR VE YAŞAM DESTEK SİSTEMLERİ55100.00
6 MEDİKAL GÖRÜNTÜ İŞLEME55100.00
7 HÜCRE VE DOKU ANALİZİ000.00
İlişkili Ders Sayısı / 76--
İlişki Ağırlığı27--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 BESLENME VE DİYET000.00
2 MÜHENDİSLİKTE SAYISAL YÖNTEMLER55100.00
İlişkili Ders Sayısı / 21--
İlişki Ağırlığı5--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.