Türkçe

10020 BANKACILIK ve SİGORTACILIK -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021T%
1 DÖNEM SONU MUHASEBE İŞLEMLERİ3151312555550055511556864.76
2 DIŞ TİCARET İŞLEMLERİ5350050000000030050002624.76
3 FİNANSA GİRİŞ5300555500000002050003533.33
4 GENEL EKONOMİ5020555500000000000002725.71
5 GENEL İŞLETME5005000000500000500002019.05
6 GENEL MUHASEBE0040201155550024400444643.81
7 GENEL HUKUK1111111155550013111554542.86
8 MATEMATİK5444454555554454500007773.33
9 İSTATİSTİK-I5440454454440045444447672.38
10 İSTATİSTİK-II5444454544450045544448278.10
11 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I00000000005000000000054.76
12 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II00000000005000000000054.76
13 TİCARET HUKUKU2144455443340045545547571.43
14 TİCARİ MATEMATİK1111544511110011155414441.90
15 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-I00000000000000000000000.00
16 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-II00000000000000000000000.00
17 BANKACILIĞA GİRİŞ5322555555450035555558480.00
18 SİGORTACILIĞA GİRİŞ5442555554554323334448480.00
19 KREDİLENDİRME VE BANKA İŞLEMLERİ5550555500000003055004845.71
20 BANKA MUHASEBESİ5544455454540045445448480.00
21 SİGORTA MUHASEBESİ5540551130000004455505249.52
22 MALİ TABLOLAR ANALİZİ5020555555000003550005047.62
23 BANKACILIKTA FON VE RİSK YÖNETİMİ5050555000000005550004038.10
24 BANKACILIK HUKUKU3223322004330033355555653.33
25 SİGORTA HUKUKU4444544533330033355557571.43
26 BANKA VE SİGORTA PAZARLAMASI3335434454543334433457975.24
27 GİRİŞİMCİLİK4444444444444434444448379.05
28 İNGİLİZCE-I00000000000000000000000.00
29 İNGİLİZCE-II00000000000000000000000.00
30 MESLEKİ İNGİLİZCE-I0000005500500050000002019.05
31 MESLEKİ İNGİLİZCE-II0000550000500050000002019.05
32 TÜRK DİLİ-I00003000000000005000087.62
33 TÜRK DİLİ-II000000000050000050000109.52
34 YERİNDE UYGULAMA-I4444344444444322333447571.43
35 YERİNDE UYGULAMA-II5454555055550055555558883.81
36 YERİNDE UYGULAMA-III5555555555550055555559590.48
İlişkili Ders Sayısı / 362521241726252522191924185521232422181817--
İlişki Ağırlığı1057087571081089992837910576191772889891748173--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021T%
1 REASÜRANS VE ACENTA YÖNETİMİ4444444445444434444448480.00
2 SİGORTACILIKTA RİSK YÖNETİMİ3534455534230033444236965.71
İlişkili Ders Sayısı / 2222222222222112222222--
İlişki Ağırlığı797889997967446788867--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.