Türkçe

13300 ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ (İngilizce) - Tezli Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 MÜHENDİSLİKTE İLERİ MATEMATİK 000.00
2 TEZ000.00
3 TEZ000.00
4 BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ000.00
5 INTRODUCTİON TO THESİS AND SEMİNAR000.00
İlişkili Ders Sayısı / 50--
İlişki Ağırlığı0--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 ELEKTRİKLİ ENERJİ SİSTEMLERİNDE GÜÇ KALİTESİ55100.00
2 ORGANIC ELECTRONICS000.00
3 COMPUTERIZED CONTROL WITH MATLAB000.00
4 ANTENNAS000.00
5 COMMUNICATION THEORY000.00
6 SEMICONDUCTOR DEVICES000.00
7 NUMERICAL METHODS IN OPTIMIZATION000.00
8 FUNDAMENTALS OF ELECTROMAGNETIC COMPATIBILITY000.00
9 SYNTHETIC APERTURE RADAR SIGNAL PROCESSING000.00
10 GENETİK ALGORİTMA İLE OPTİMİZASYON2240.00
11 ELECTRONIC WARFARE000.00
12 MODEL PREDICTIVE CONTROL000.00
13 POWER SYSTEM STABILITY000.00
14 İLERİ GÜÇ SİSTEMİ ANALİZİ*000.00
15 SWITCHING POWER SUPPLIES000.00
16 ELEKTİRİK GÜÇ SİSTEMLERİNİN DİNAMİĞİ VE KARARLILIĞI000.00
17 FOTOVOLTAİK SİSTEM TASARIMI000.00
18 OPTİMİZASYON YÖNTEMLERİ000.00
19 POWER ELECTRONICS DEVICES AND SYSTEMS000.00
20 MAGNETIC SENSORS FOR BIOMEDICAL APPLICATIONS000.00
21 ADVANCED DIGITAL COMMUNICATION SYSTEMS000.00
22 İŞARET VE GÖRÜNTÜ İŞLEME000.00
23 MAKİNE ÖĞRENMESİ000.00
24 BİLGİSAYAR HABERLEŞME AĞLARI000.00
25 ANTENNA THEORY AND APPLICATIONS000.00
26 HESAPLAMALI ELEKTROMANYETİK000.00
27 RADARIN TEMELLERİ000.00
28 WIND ENERGY SYSTEMS000.00
29 SOLAR ENERGY SYSTEMS000.00
30 MACHİNE LEARNİNG000.00
31 DIGITAL SIGNAL PROCESSING000.00
32 ARTIFICAL NEURAL NETWORKS2240.00
İlişkili Ders Sayısı / 323--
İlişki Ağırlığı9--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.