Türkçe

01120 İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I1120.00
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II1120.00
3 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ000.00
4 EĞİTİME GİRİŞ55100.00
5 EĞİTİM PSİKOLOJİSİ3360.00
6 EĞİTİM FELSEFESİ3360.00
7 EĞİTİM SOSYOLOJİSİ1120.00
8 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ55100.00
9 SINIF YÖNETİMİ4480.00
10 TÜRK EĞİTİM TARİHİ55100.00
11 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI3360.00
12 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ2240.00
13 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ55100.00
14 EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK1120.00
15 TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ3360.00
16 EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME3360.00
17 OKULLARDA REHBERLİK000.00
18 ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA000.00
19 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I55100.00
20 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II55100.00
21 ANALİZ -I55100.00
22 ANALİZ -II55100.00
23 MATEMATİĞİN TEMELLERİ -I55100.00
24 MATEMATİK TARİHİ55100.00
25 MATEMATİĞİN TEMELLERİ -II55100.00
26 SOYUT MATEMATİK55100.00
27 LİNEER CEBİR-I55100.00
28 LİNEER CEBİR-II3360.00
29 ANALİZ-III55100.00
30 ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARI55100.00
31 ANALİTİK GEOMETRİ55100.00
32 ALGORİTMA VE PROGRAMLAMA55100.00
33 MATEMATİK ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI3360.00
34 OLASILIK3360.00
35 SAYILARIN ÖĞRETİMİ55100.00
36 GEOMETRİ VE ÖLÇME ÖĞRETİMİ55100.00
37 İSTATİSTİK55100.00
38 CEBİR4480.00
39 CEBİR ÖĞRETİMİ55100.00
40 OLASILIK VE İSTATİSTİK ÖĞRETİMİ55100.00
41 MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE İLİŞKİLENDİRME55100.00
42 MATEMATİK FELSEFESİ4480.00
43 MATEMATİKTE PROBLEM ÇÖZME55100.00
44 MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MODELLEME55100.00
45 MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KAVRAM YANILGILARI55100.00
46 MANTIKSAL AKIL YÜRÜTME55100.00
47 YABANCI DİL-I1120.00
48 YABANCI DİL -II1120.00
49 TÜRK DİLİ-I000.00
50 TÜRK DİLİ -II000.00
İlişkili Ders Sayısı / 5045--
İlişki Ağırlığı179--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 MATEMATİK DERS KİTABI İNCELEMESİ55100.00
2 MATEMATİK EĞİTİMİNDE KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI55100.00
3 ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE MATEMATİK ÖĞRETİMİ55100.00
4 İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ55100.00
5 OYUNLA MATEMATİK ÖĞRETİMİ4480.00
6 BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ2240.00
7 MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME55100.00
8 MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI55100.00
9 MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖZDÜZENLEME4480.00
10 MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI3360.00
11 MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM55100.00
12 SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ55100.00
İlişkili Ders Sayısı / 1212--
İlişki Ağırlığı53--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 MİKRO ÖĞRETİM3360.00
2 ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME3360.00
3 OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI55100.00
4 EĞİTİMDE DRAMA000.00
5 YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME2240.00
6 KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ2240.00
7 ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ3360.00
8 EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA3360.00
9 AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME55100.00
10 KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM000.00
11 SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM4480.00
12 KÜLTÜR TARİHİ000.00
13 İNSANLAR NASIL ÖĞRENİR?000.00
14 KİŞİSEL GELİŞİM VE YAŞAM BECERİLERİ000.00
15 İLERİ ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ000.00
16 ÇOCUK PSİKOLOJİSİ000.00
İlişkili Ders Sayısı / 169--
İlişki Ağırlığı30--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM4480.00
2 MEDYA OKUR YAZARLIĞI3360.00
3 İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ1120.00
4 KÜLTÜR VE DİL000.00
5 BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ3360.00
6 BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ55100.00
7 TÜRK İŞARET DİLİ000.00
8 BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE000.00
9 KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME1120.00
İlişkili Ders Sayısı / 96--
İlişki Ağırlığı17--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.