Türkçe

16010 AİLE DANIŞMANLIĞI - Tezli Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011121314151617181920212223242526T%
1 AİLE DANIŞMANLIĞI KURAMLARI5440455545443445444224444510278.46
2 AILEDE RUHSAL SORUNLAR VE GÖRÜŞME TEKNIKLERI0000000000000000000000000000.00
3 AİLE DANIŞMANLIĞI UYGULAMASI0000000000000000000000000000.00
4 YÜKSEK LİSANS TEZİ I0000000000000000000000000000.00
5 YÜKSEK LİSANS TEZİ-II0000000000000000000000000000.00
6 TEZE GİRİŞ VE SEMİNER DERSİ0000000000000000000000000000.00
7 SAĞLIK BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ0000000000000000000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 711101111111111111111111111--
İlişki Ağırlığı54404555454434454442244445--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011121314151617181920212223242526T%
1 AİLE VE ÇOCUK HUKUKU454050000505000405000040004131.54
2 AİLEDE VE AİLE İLE İLETİŞİM444054200505000505000050004836.92
3 AİLE DANIŞMANLIĞINDA MESLEKİ ETİK555030001504000504000050004232.31
4 CİNSEL SAĞLIK / ÜREME SAĞLIĞI545453333333333033313333338162.31
5 AİLEDE DEĞER EĞİTİMİ 55555555555555555555555555130100.00
6 AİLEDE KRİZ VE KRİZE MÜDAHALE4455445544444444444334455410883.08
7 ANNE-BABA-ÇOCUK İLİŞKİLERİ555544444444433333333344449976.15
8 AİLE HUKUKUNDA BOŞANMA SÜRECİ0000000000000000000000000000.00
9 YAŞLILARDA SOSYAL HİZMET VE BAKIM0000000000000000000000000000.00
10 İKİLİ İLİŞKİLERDE DUYGUSAL ŞİDDET VE MANİPÜLASYON0000000000000000000000000000.00
11 RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR0000000000000000000000000000.00
12 BAĞIMLILIK0000000000000000000000000000.00
13 ÇOCUK VE SUÇ0000000000000000000000000000.00
14 AİLE VE ÇİFT TERAPİLERİ0000000000000000000000000000.00
15 AİLEDE SOSYAL HİZMET 0000000000000000000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 1577747554574744464744447444--
İlişki Ağırlığı3232331931201917173116301615152615291512141530171716--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.