Türkçe

12275 PSİKOLOJI - Tezsiz Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738T%
1 SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ0445500005000555055000055555555235500010354.21
2 PSİKOLOJİDE İLERİ İSTATİSTİK UYGULAMALARI1435441115530555555040004453434000440310957.37
3 DÖNEM PROJESİ DERSİ4444414505440555055444455555544445525515280.00
İlişkili Ders Sayısı / 323333222132203331331211233333332223212--
İlişki Ağırlığı5121114135561159701515155151548441014141513141213671014658--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738T%
1 SOSYAL TEMSİLLER1325325103450000000454454544433443453411057.89
2 BAĞIMLILIK3334444444423222222444444444444443343313068.42
3 ADLİ PSİKOLOJİ033455515455003000050353433513325220009751.05
4 PSİKOTERAPÖTİK YAKLAŞIMLAR444114312311411111122234444431132511138946.84
5 PSİKOLOJİDE TEST UYGULAMALARI121112221122055555522222233332222222229047.37
6 SOSYAL GİRİŞİMCİLİK0003404040120030003555553534250555555510655.79
7 TEST UYGULAMALARI SEMİNERİ1424545124342451545123114341041311013110052.63
8 ÇOCUK PSİKOPATOLOJİSİ111112211111100100011111123330334444446333.16
9 ÇOCUK VE SUÇ2002255354550131000515554445544454400011158.42
10 AİLE TERAPİLERİ 445345303044500000344505405030300400058946.84
11 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞTA SEÇME KONULAR4444444444443541111433344333544404441412867.37
12 MANEVİYAT VE SAĞLIK333222233002200223200443203323333333338444.21
13 AİLE VE ÇİFT TERAPİLERİ4444433335555444444344455555544444445515983.68
14 SAĞLIK PSİKOLOJİSİ UYGULAMALARI3204435234444555555333333344433355544414174.21
15 ÇEŞİTLİLİK VE SOSYAL KAPSAMA0324455443324555544032033203303234403311258.95
16 SAĞLIK PSİKOLOJİSİ3455533443423333223444455555555555555515581.58
17 POLİTİK PSİKOLOJİ3455555235552144324555554443355555555516084.21
18 FARKLI GELİŞEN ÇOCUKLAR VE EĞİTİMİ0000000000000000000000000000000000000000.00
19 İLERİ DÜZEY KLİNİK PSİKOPATOLOJİ2242554235345555444334455544433335555515179.47
20 İLETİŞİM PSİKOLOJİSİ000223330403044443005530023300333223307941.58
21 YAKIN İLİŞKİLER PSİKOLOJİSİ0000000000000000000000000000000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 211516151919181917171617191313151513131416171917181817181817151818171917151616--
İlişki Ağırlığı3950486065667241545758624345564443404655566860686562686659535762637062555561--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.