Türkçe

12265 İLKÖĞRETİM SINIF ÖĞRETMENLİĞİ - Tezsiz Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 EĞİTİM BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ000.00
2 EĞİTİM DÜŞÜNCESİNİN FELSEFİ VE SOSYOLOJİK BOYUTLARI55100.00
3 DÖNEM PROJESİ DERSİ000.00
İlişkili Ders Sayısı / 31--
İlişki Ağırlığı5--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 İLKÖĞRETİMDE ÖĞRENME-ÖĞRETME YAKLAŞIMLARI 55100.00
2 SANAT TARİHİ VE KÜLTÜRÜ3360.00
3 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ2240.00
4 OKUL YÖNETİMİ VE KÜLTÜRÜ3360.00
5 GÜNCEL EĞİTİM SORUNLARI000.00
6 EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA İSTATİSTİK55100.00
7 İLKÖĞRETİMDE DENEYSEL FEN ÖĞRETİMİ 55100.00
8 ÇAĞDAŞ TÜRK EĞİTİM TARİHİ55100.00
9 İLKÖĞRETİMDE ÖĞRETMEN YETERLİLİKLERİ55100.00
10 ÇAĞDAŞ EĞİTİM KURAMLARI55100.00
11 ANA-BABA EĞİTİMİ UYGULAMALARI55100.00
12 KUBAŞIK ÖĞRENME UYGULAMALARI55100.00
13 İNSAN ÇEVRE VE FEN EĞİTİMİ55100.00
14 EĞİTİMDE DRAMA55100.00
15 İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİNDE GÜNCEL TARTIŞMALAR4480.00
16 İLKÖĞRETİM TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR4480.00
17 TEST GELİŞTİRME TEKNİKLERİ 000.00
18 AVRUPA BİRLİĞİ VE TÜRKİYE'DE ÇEVRE POLİTİKALARI 1120.00
19 İLKOKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİNDE ALAN ARAŞTIRMALARI4480.00
20 GÜNCEL EĞİTİM SORUNLARI000.00
21 İLKÖĞRETİMDE PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME3360.00
22 EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMALAR3360.00
23 SOSYO-BİLİMSEL KONULARIN ÖĞRETİMİ 2240.00
24 EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA İSTATİSTİK000.00
25 TEST VE ÖLÇEK GELİŞTİRME000.00
İlişkili Ders Sayısı / 2520--
İlişki Ağırlığı79--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.