Türkçe

10491 UÇAK TEKNOLOJİSİ -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637T%
1 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ0200200000000000000000003000000050000126.49
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I0000000000000000000000030000044020000137.03
3 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II000000000000000000000000000002500000073.78
4 GİRİŞİMCİLİK000000000000000000000000000000005000052.70
5 İNGİLİZCE-I000000000000000000000000000000000000000.00
6 İNGİLİZCE-II000000000000000000000000000000000000000.00
7 TÜRK DİLİ-I0000000000000000000000020000033330000147.57
8 TÜRK DİLİ-II000000000000000000000000000005400000094.86
9 GAZ TÜRBİNLİ MOTORLAR-I21203002521000002000000005200000000002714.59
10 FİZİK3000000000000000000000004000000400000115.95
11 TÜRBİN UÇAK AERODİNAMİĞİ, YAPI VE SİSTEMLERİ-I41302000030000003002003020500102003003418.38
12 TEMEL AERODİNAMİK000504000000000000000000000000000000094.86
13 MATEMATİK11111111111111111111111111111111111113720.00
14 TEMEL ELEKTRİK40400000000000044444400000000000000003217.30
15 DİJİTAL ELEKTRONİK42300000000200232200000000000000000002010.81
16 HAVACILIK KANUNLARI0000000000000000000000003000004040000115.95
17 UÇAK BAKIM UYGULAMALARI-I03200005040000505043033450040004330506535.14
18 UÇAK BAKIM UYGULAMALARI-II03200005040000505043033450040004330506535.14
19 HAVACILIKTA İNSAN FAKTÖRLERİ00000005000000000000055550000443400004021.62
20 UÇAK MALZEME VE DONANIM35100000001005000023000000000000000002010.81
21 UÇAK PERVANELERİ00200040120000022000532430200004202004021.62
22 GAZ TÜRBİNLİ MOTORLAR-II21203002521000002000000005200000000002714.59
23 PİSTONLU MOTORLAR22200050500300000000020004200000000002714.59
24 TÜRBİN UÇAK AERODİNAMİĞİ, YAPI VE SİSTEMLERİ-II41302000030000003002003020500102003003418.38
25 TÜRBİN UÇAK AERODİNAMİĞİ, YAPI VE SİSTEMLERİ-III43403000043022220202033000400003003305228.11
26 MEZUNİYET PROJESİ444440000432332443342333033333333444010255.14
27 UÇAK BAKIM UYGULAMALARI-III03200005040000505043033450040004330506535.14
28 MESLEKİ İNGİLİZCE-I0000000000000000000003020000033000050168.65
29 MESLEKİ İNGİLİZCE-II30000000004000000000033300400330000503116.76
30 YERİNDE UYGULAMA-I33300000055333333033455504400000002307540.54
31 YERİNDE UYGULAMA-II24300000034435504045500000000000000005127.57
32 YERİNDE UYGULAMA-III44444000033333344343200000000000000005831.35
İlişkili Ders Sayısı / 321617184923751410767108156101371212121161152111012125791--
İlişki Ağırlığı49434714245102517442618152233234915333823373740382234164303437381418361--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.