Türkçe

10485 YAPI DENETİMİ -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324T%
1 KARAYOLU4343233223555500044355558066.67
2 GENEL MATEMATİK4112011101220200011021102420.00
3 MESLEKİ MATEMATİK0101000000000551000100001411.67
4 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ4230030240112111100214423932.50
5 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I0000010000212000201101121411.67
6 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II0000000000001000032223221714.17
7 YAPI MALZEMELERİ2104012214112222121111113630.00
8 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-I00000000000000000000000000.00
9 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-II00000000000000000000000000.00
10 GİRİŞİMCİLİK0220020000222244434423224638.33
11 İNGİLİZCE-I00000000000000000000000000.00
12 İNGİLİZCE-II00000000000000000000000000.00
13 TÜRK DİLİ-I2222223223212221132333325243.33
14 TÜRK DİLİ-II0000000000223222330222222924.17
15 MEKANİK 2211022231332412123323224940.83
16 YAPI STATİĞİ2213322232333332233222325848.33
17 BETON TEKNOLOJİSİ55445555553432555544555410789.17
18 YAPI TEKNOLOJİSİ 2330034453424554555555559175.83
19 YAPI DENETİMİ4442122344332332232242236655.00
20 TEKNİK RESİM 25505534515555555555555510587.50
21 BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÇİZİM3531525552355555533455559982.50
22 ÇELİK YAPILAR 43243400555555555555555510083.33
23 BETONARME 4323320055555555555543459377.50
24 YALITIM TEKNOLOJİSİ5440004304453443324455558066.67
25 YAPI DENETİMİ UYGULAMALARI3232125555555534200055548167.50
26 BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIM43405555555555555555555411091.67
27 TEMEL İNŞAATI4530000054555551555552458369.17
28 GEOTEKNİK BİLGİSİ 45444355555555555555555511495.00
29 METRAJ VE KEŞİF İŞLERİ2112212344555555454555559075.00
30 SU TEMİNİ VE ATIK SULAR5554340044332334300023326554.17
31 YERİNDE UYGULAMA-I5555504444444444433343349276.67
32 YERİNDE UYGULAMA-II5235034535232211211322226150.83
33 YERİNDE UYGULAMA-III5220042233113300001124324436.67
İlişkili Ders Sayısı / 33242624181523192022232727272724242423242627282827--
İlişki Ağırlığı867871524962636687829091929988788081788595979792--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324T%
1 YAPILARDA ONARIM45554555555555555555455511797.50
2 ÖLÇME BİLGİSİ55553555442454354424555510385.83
İlişkili Ders Sayısı / 2222222222222222222222222--
İlişki Ağırlığı91010107101010997910981099799101010--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.