Türkçe

02080 SOSYOLOJİ -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I3415000044110111313111111401110011211135628.72
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II1114221131110111212111211201110012121114824.62
3 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-I0300030000300030000030003000030003000002412.31
4 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-II0300030000300000003000003000030000030002110.77
5 GİRİŞİMCİLİK2211223111110111111115111101210053113425829.74
6 İNGİLİZCE-I0300030000300030000300003000030000030002412.31
7 İNGİLİZCE-II0300003000030030000300003000030000030002412.31
8 SOSYOLOJİ TARİHİ-II5300354323415000000000200050000000010004623.59
9 SOSYOLOJİYE GİRİŞ-I54335524443202224143115514043400242222210654.36
10 SOSYOLOJİYE GİRİŞ- II54334425443302225142222524002300242324310453.33
11 FELSEFE TARİHİ5535253443250111211322111001112211111117739.49
12 SOSYOLOJİ TARİHİ-I3433544543435111413000333340000000010007840.00
13 ANTROPOLOJİYE GİRİŞ4335334355330311414111430401110011111118242.05
14 PSİKOLOJİYE GİRİŞ5000504444000000404044403300505050005007236.92
15 SOSYAL BİLİMLERDE METOD31113445441405552241003333032110334315410151.79
16 FELSEFEYE GİRİŞ 4523332344150111312111111103220011120006734.36
17 SOSYAL BİLİMLERDE İSTATİSTİSTİK34544444444555555555554322254210000552514172.31
18 EKONOMİ SOSYOLOJİSİ44445555545415555455555555155500555555517087.18
19 SOSYAL PSİKOLOJİ32452435524333334234334242343343333242412664.62
20 GENEL SOSYOLOJİ44344344434404344444445555045400445434414172.31
21 TÜRKİYENİN TOPLUMSAL YAPISI-I4343451133340111411111545502130013351159448.21
22 TÜRKİYENİN TOPLUMSAL YAPISI-II53342522552201115151115445011300444532410654.36
23 KÜÇÜK GRUPLAR SOSYOLOJİSİ54433323343344334223234323343333423333312262.56
24 EĞİTİM SOSYOLOJİSİ32442333243413234343144342334324412424211659.49
25 KURUMLAR SOSYOLOJİSİ22223333444444323324444333333433344335512865.64
26 ÇAĞDAŞ SOSYOLOJİ KURAMLARI-I5553331111130111413224553304210011114459146.67
27 SOSYAL ANTROPOLOJİ44555555555404435555555555054500454544416283.08
28 SAĞLIK SOSYOLOJİSİ4330443145212111114111442141121111211117739.49
29 TÜRK SOSYOLOGLARI VE ESERLERİ-II5555455511110111113111555501110014131139146.67
30 TARİH SOSYOLOJİSİ4425151433110111415111334301110024531118342.56
31 ÇAĞDAŞ SOSYOLOJİ KURAMLARI-II5552431111100111314114555203110044111528644.10
32 TÜRK SOSYOLOGLARI VE ESERLERİ-I5243111132110111214111553502110015551148242.05
33 DİN SOSYOLOJİSİ44454445445404444444444454045400444444414574.36
34 SOSYOLOJİ PROJESİ-I22544555444555555555554444555555445402216685.13
35 GELİŞİM PSİKOLOJİSİ0200003000020030000200003000030000300002110.77
36 AİLE SOSYOLOJİSİ23244223423334242234234232342223433423411357.95
37 KÜLTÜR SOSYOLOJİSİ55555550555503335555555555555555555555517991.79
38 KÖY VE KENT SOSYOLOJİSİ3333234555555000100000200050000000230006432.82
39 OSMANLICA METİN OKUMALARI-I5243000053110111411111350302110011131116030.77
40 İLETİŞİM SOSYOLOJİSİ2511111151110111111111553101510041511547236.92
41 DENEYSEL SOSYOLOJİ44544454454504544554554455054500545455515881.03
42 SOSYAL PSİKOLOJİ33333331333303333333333333333300444442411156.92
43 SOSYOLOJİ İHTİSAS SEMİNERİ-I51115333322204445343455553011100553445511961.03
44 ELEŞTİREL DÜŞÜNCE UYGULAMALARI VE MANTIK4523341122150111111111322101110011211116131.28
45 ANALİTİK MANTIK33335550555404544544544444455555444444415881.03
46 PSİKOLOJİDE DRAMA TEKNİKLERİ33355410552103435545452224242555554445413971.28
47 TÜRK DİLİ-I4112321141110111311121311101110011211115126.15
48 TÜRK DİLİ-II3211111131110111211121311101110011221114623.59
49 YERİNDE UYGULAMA-I1110000043330431413115445505340055334539749.74
50 YERİNDE UYGULAMA-II12215333343201114115255554041300553345511056.41
51 YERİNDE UYGULAMA-III3411511132210111513115455501110055135559548.72
İlişkili Ders Sayısı / 51465044424345454046464846124347434543454543424643474316414347141142424348414141--
İlişki Ağırlığı167159130138147157128120167148128130431031099415492143113103124168149151140551151061204439127131124139109123132--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839T%
1 DİL VE TOPLUM4525342242110111323111221101110011131116734.36
2 KARŞILAŞTIRMALI EDEBİYAT540000000322000000000000000000000000000168.21
3 EKONOMİ SOSYOLOJİSİ44445555545405555455555555055500555555516886.15
4 MESLEKİ İNGİLİZCE34434545453545555354533444544354445445516484.10
5 TÜKETİM SOSYOLOJİSİ2222111333320441311131434302310011553538744.62
6 TARİHTE VE GÜNÜMÜZDE İSTANBUL0500444153110111311111551300130011131306734.36
7 FELSEFEDE BİLGİ TEORİSİ33333330333303333333333333333333333333311156.92
8 İSLAM FELSEFESİ44343434343444442343443443434343334454514272.82
9 SOSYAL TABAKALAŞMA44444440444403334444444444444444444444414574.36
10 CİNSİYET SOSYOLOJİSİ0300030000300030030000003000030000030002412.31
11 SİSTEMATİK DÜŞÜNCE VE MANTIK0300002000300040004000002000030000400002512.82
12 SOSYOMETRİK ARAŞTIRMA METODU22115433222305553534253354043300553455512463.59
13 EĞİTİM PSİKOLOJİSİ3333333333320322322222333303330022222229046.15
14 FELSEFE TARİHİ5535253443251111212111111101110011111117236.92
15 NORMAL DIŞI DAVRANIŞLAR PSİKOLOJİSİ3411421011210122110552244101410011121116533.33
16 AHLAK FELSEFESİ33333330333303333333333333333333444444411860.51
17 BİLGİ FELSEFESİ30333330233203333443433333434333334333311257.44
18 İLKÇAĞ FELSEFESİ2232232223232232223232222322322223232339146.67
İlişkili Ders Sayısı / 1815171414151616101516181641517151516151515151515171571415177715151616151514--
İlişki Ağırlığı506039434956463248494845114452414542474246404649524425394645242240414953444945--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839T%
1 PSİKOLOJİDE TEMEL İLKELER2223232323232202333434222223232333333339950.77
İlişkili Ders Sayısı / 1111111111111110111111111111111111111111--
İlişki Ağırlığı222323232323220233343422222323233333333--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839T%
1 E-SPOR EKONOMİSİ03000300003000000000000000000000000000094.62
2 KİŞİLERARASI İLETİŞİM331100123000000000003000000000000000000178.72
İlişkili Ders Sayısı / 2121101111010000000001000000000000000000--
İlişki Ağırlığı361103123030000000003000000000000000000--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.