Türkçe

09010 ODYOLOJİ -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I000.00
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II000.00
3 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-I000.00
4 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-II000.00
5 GİRİŞİMCİLİK000.00
6 İNGİLİZCE-I000.00
7 İNGİLİZCE-II000.00
8 ANATOMİ / İŞİTME, KONUŞMA VE VESTİBÜLER SİSTEM ANATOMİSİ3360.00
9 FİZYOLOJİ / İŞİTME, KONUŞMA VE VESTİBÜLER SİSTEM FİZYOLOJİSİ55100.00
10 ODYOLOJİDE MESLEKİ GÖZLEM 55100.00
11 HİSTOLOJİ VE EMBRİYOLOJİ / İŞİTME, KONUŞMA VE VESTİBÜLER SİSTEM HİSTOLOJİSİ VE EMBRİYOLOJİSİ2240.00
12 İŞARET DİLİ II2240.00
13 AKUSTİK BİYOFİZİK4480.00
14 ODYOLOJİDE MESLEKİ İNGİLİZCEYE GİRİŞ-I3360.00
15 TIBBİ BİYOLOJİ VE GENETİK2240.00
16 TIBBİ BİYOKİMYA1120.00
17 İŞARET DİLİ-I2240.00
18 ODYOLOJİDE MESLEKİ İNGİLİZCEYE GİRİŞ -II3360.00
19 SİSTEMİK HASTALIKLAR4480.00
20 ELEKTROFİZYOLOJİYE GİRİŞ3360.00
21 TEMEL ODYOLOJİK ESASLAR55100.00
22 DİL VE KONUŞMA GELİŞİMİ3360.00
23 İŞİTSEL TANI TESTLERİ -II VE RAPORLAMA4480.00
24 ELEKTROFİZYOLOJİK DEĞERLENDİRME VE RAPOR YAZMA4480.00
25 ENSTRÜMANTASYON VE KALİBRASYON4480.00
26 KBB HASTALIKLARI I3360.00
27 KLİNİK UYGULAMA LABORATUVAR I3360.00
28 İŞİTME CİHAZLARI -I55100.00
29 İŞİTSEL TANI TESTLERİ -I4480.00
30 KBB HASTALIKLARI II3360.00
31 İŞİTME CİHAZLARI -II55100.00
32 KLİNİK UYGULAMA LABORAVUTAR II55100.00
33 VESTİBÜLER SİSTEM HASTALIKLARI55100.00
34 İŞİTSEL İMPLANTLAR -I55100.00
35 İŞİTSEL REHABİLİTASYON55100.00
36 VESTİBÜLER SİSTEM DEĞERLENDİRME VE RAPORLAMA4480.00
37 İŞİTSEL İMPLANTLAR -II55100.00
38 SANTRAL İŞİTSEL İŞLEMLEME55100.00
39 PEDİATRİK ODYOLOJİ4480.00
40 OTOSKOPİ VE KULAK KALIBI3360.00
41 NÖROLOJİ1120.00
42 KLİNİK UYGULAMA YAZ STAJI55100.00
43 VESTİBÜLER SİSTEM REHABİLİTASYONU4480.00
44 MESLEKİ UYGULAMA SAHA I55100.00
45 ENDÜSTRİYEL ODYOLOJİ55100.00
46 MESLEKİ UYGULAMA SAHA II55100.00
47 UYGULAMALI BİOİSTATİSTİK II1120.00
48 KLİNİK UYGULAMA LABORATUVAR IV55100.00
49 MESLEKİ UYGULAMA SAHA-IV55100.00
50 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ1120.00
51 UYGULAMALI BİOİSTATİSTİK1120.00
52 MEZUNİYET PROJESİ I55100.00
53 KLİNİK UYGULAMA YAZ STAJI-II55100.00
54 KLİNİK UYGULAMA LABORATUVAR III55100.00
55 MEZUNİYET PROJESİ -II4480.00
56 MESLEKİ UYGULAMA SAHA-III55100.00
57 TÜRK DİLİ-I000.00
58 TÜRK DİLİ-II000.00
İlişkili Ders Sayısı / 5849--
İlişki Ağırlığı185--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 ODYOLOJİDE MESLEKİ İNGİLİZCE-I3360.00
2 ODYOLOJİDE MESLEKİ İNGİLİZCE -II3360.00
3 İŞİTME CİHAZLARI SİMÜLASYON -II55100.00
4 İŞİTME CİHAZLARI SİMÜLASYON -I55100.00
5 İŞİTSEL ALGI TESTLERİ4480.00
6 İŞARET DİLİ-III000.00
7 İŞİTME TARAMALARI4480.00
8 İŞİTSEL İMPLANTLAR SİMÜLASYON3360.00
9 ODYOLOJİDE FARMAKOLOJİ1120.00
10 TİNNİTUS3360.00
11 ODYOLOJİDE İNGİLİZCE ÇEVİRİYE GİRİŞ I3360.00
12 ODYOLOJİDE İNGİLİZCE ÇEVİRİYE GİRİŞ II3360.00
13 ODYOLOJİDE MESLEKİ İNGİLİZCE ÇEVİRİ -I3360.00
14 SUNUM TEKNİKLERİ -I1120.00
15 ODYOLOJİDE MESLEKİ İNGİLİZCE ÇEVİRİ -II3360.00
16 SUNUM TEKNİKLERİ -II1120.00
17 SAĞLIKTA İNOVASYON1120.00
18 YÖNETİM FELSEFESİ000.00
19 BESİN DESTEKLERİ1120.00
20 MEKÂN VE SAĞLIK000.00
İlişkili Ders Sayısı / 2017--
İlişki Ağırlığı47--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 SAĞLIK HİZMETLERİNDE PAZARLAMA3360.00
İlişkili Ders Sayısı / 11--
İlişki Ağırlığı3--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 E-SPOR EKONOMİSİ000.00
2 KİŞİLERARASI İLETİŞİM55100.00
İlişkili Ders Sayısı / 21--
İlişki Ağırlığı5--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.