Türkçe

50020 ANESTEZİ -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011121314151617181920T%
1 ANESTEZİDE KULLANILAN İLAÇLAR050005250533333333555656.00
2 GENEL BİYOKİMYA500000000500005000001515.00
3 TEMEL ANESTEZİ-I444433443333443333447070.00
4 PATOLOJİ VE SİSTEM HASTALIKLARI444033333333443343446565.00
5 SAĞLIK ÇALIŞANI VE HASTA PSİKOLOJİSİ000035005000505553003636.00
6 KLİNİK ANESTEZİ-I433300301221323022434141.00
7 ANESTEZİNİN BİOETKİLEŞİMİ551133333333333333336060.00
8 ACİL DURUMLARDA YAKLAŞIM444400000000000000001616.00
9 BESLENME İLKELERİ555500000000000000002020.00
10 BİYOMEDİKAL TEKNOLOJİLERİ 333333443343333343346565.00
11 KARDİYOPULMONER RESÜSİTASYON 445533444333443333447373.00
12 CERRAHİ HASTALIKLAR VE İŞLEMLERİ232044333333333343335858.00
13 POSTOPERATİF VE YOĞUN BAKIM444433443343343343447171.00
14 KLİNİK ANESTEZİ -II343225113112233244435353.00
15 KLİNİK ANESTEZİ-III544421322320424332325555.00
16 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I000020012200200020011212.00
17 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II002220000200200220001414.00
18 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-I0000000000000000000000.00
19 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-II0000000000000000000000.00
20 GİRİŞİMCİLİK000000000050050500001515.00
21 İNGİLİZCE-I0000000000000000000000.00
22 İNGİLİZCE-II0000000000000000000000.00
23 TIBBİ TERMİNOLOJİ555500000000000000002020.00
24 İLK YARDIM 050055555455005555006464.00
25 GENEL MİKROBİYOLOJİ555500000000000000002020.00
26 ANATOMİ VE FİZYOLOJİYE GİRİŞ515300000000000000201616.00
27 ANATOMİ VE FİZYOLOJİ SİSTEMLER543423421222222324415454.00
28 FARMAKOLOJİ555500000000000000002020.00
29 MESLEKİ İNGİLİZCE-I334433433344444333447070.00
30 TIP HUKUKU VE ETİK000000000050550500052525.00
31 İLETİŞİM000000000000000055001010.00
32 MESLEKİ İNGİLİZCE-II333333334343443343446767.00
33 TÜRK DİLİ-I003000200000000202021111.00
34 TÜRK DİLİ-II002022020200220002001616.00
35 YERİNDE UYGULAMA-I333333333333333333336060.00
36 YERİNDE UYGULAMA-II333333333333333333336060.00
37 YERİNDE UYGULAMA-III333333333333333333336060.00
İlişkili Ders Sayısı / 372324252120191919192220172220202222221820--
İlişki Ağırlığı9292887557636158576465507166677174686465--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.