12180 MAHALLİ İDARELER ve YERİNDEN YÖNETİM - Tezli Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
İlişki Düzeyi Sayısal
İlişki Düzeyi Sözel
İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No
Ders Adı
Program Öğrenme Çıktıları
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
T
%
1
BELEDİYELERDE KURUMSAL GELİŞME VE REORGANİZASYON
5
5
5
5
5
5
5
4
5
5
5
4
4
4
5
5
4
5
4
5
4
4
4
5
5
4
5
125
92.59
2
TÜRKİYEDE YEREL YÖNETİMLER
5
5
5
5
5
3
5
4
4
3
5
4
4
4
5
4
4
5
4
4
4
5
5
5
5
5
5
121
89.63
3
TEZE GİRİŞ VE SEMİNER DERSİ
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
135
100.00
4
YÜKSEK LİSANS TEZİ - I
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
135
100.00
5
YÜKSEK LİSANS TEZİ - II
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0.00
6
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
4
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
134
99.26
İlişkili Ders Sayısı / 6
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
-
-
İlişki Ağırlığı
24
25
25
25
25
23
25
23
24
23
25
23
23
23
25
24
23
25
23
24
23
24
24
25
25
24
25
-
-
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No
Ders Adı
Program Öğrenme Çıktıları
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
T
%
1
YEREL YÖNETİMLERDE AFET YÖNETİMİ
5
4
5
4
5
4
5
5
5
4
5
4
4
5
4
5
5
5
5
5
4
4
4
5
5
5
5
125
92.59
2
İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0.00
3
YEREL YÖNETİMLERDE SEÇME KONULAR
5
5
5
0
5
5
5
4
5
5
5
5
4
5
4
5
5
4
3
5
4
4
4
4
5
4
5
119
88.15
4
YEREL YÖNETİMLERDE ÇEVRE SORUNLARI VE YÖNETİMİ
5
5
5
5
5
3
4
4
5
4
3
4
3
3
4
4
4
4
4
5
4
4
4
4
5
5
5
114
84.44
5
AVRUPA BİRLİĞİ VE YEREL YÖNETİMLER
5
5
5
5
5
3
5
4
5
4
3
4
4
3
4
4
4
4
5
5
4
5
5
5
5
5
5
120
88.89
6
YEREL YÖNETİMLERDE STRATEJİK YÖNETİM
5
4
4
0
5
4
5
5
3
3
5
4
4
5
4
4
5
5
4
5
5
4
0
5
5
4
4
110
81.48
7
YEREL SİYASET VE YEREL DEMOKRASİ
5
5
5
5
5
4
5
4
5
5
5
4
4
5
5
5
5
5
4
4
5
4
5
4
5
5
5
127
94.07
8
YEREL YÖNETİM REFORMU
5
5
5
4
5
4
4
4
4
5
5
4
3
4
5
4
5
5
3
4
4
4
4
4
4
4
5
116
85.93
9
YEREL YÖNETİMLER VE DEMOKRASİ
5
5
5
5
5
4
4
4
5
5
5
4
4
4
5
4
5
4
4
4
4
4
5
4
5
5
4
121
89.63
10
KARŞILAŞTIRMALI YEREL YÖNETİMLER
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
3
5
4
3
3
4
5
5
5
4
4
5
5
5
5
5
125
92.59
11
YEREL YÖNETİMLERİN MALİ YAPISI
3
4
4
4
4
4
4
4
3
4
4
4
4
4
4
4
4
4
3
4
4
5
4
4
5
5
4
108
80.00
12
İMAR,KALKINMA VE PROJE YÖNETİMİ
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0.00
İlişkili Ders Sayısı / 12
10
10
10
8
10
10
10
10
10
10
10
10
10
10
10
10
10
10
10
10
10
10
9
10
10
10
10
-
-
İlişki Ağırlığı
48
47
48
37
49
40
46
43
45
44
45
40
39
42
42
42
46
45
40
46
42
42
40
44
49
47
47
-
-
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.