Türkçe

12140 HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM - Tezli Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 HALKLA İLİŞKİLER KURAMLARI55100.00
2 İLETİŞİM BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ000.00
3 TEZE GİRİŞ VE SEMİNER DERSİ55100.00
4 YÜKSEK LİSANS TEZİ - I55100.00
5 YÜKSEK LİSANS TEZİ - II55100.00
İlişkili Ders Sayısı / 54--
İlişki Ağırlığı20--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 MEDYA VE TOPLUM000.00
2 STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ55100.00
3 İLETİŞİM KURAMLARI VE GÜNDEM YÖNETİMİ55100.00
4 KAMUOYU VE SİYASAL KAMPANYALAR4480.00
5 TÜKETİM KÜLTÜRÜ VE HALKLA İLİŞKİLER55100.00
6 MARKA YÖNETİM STRATEJİLERİ4480.00
7 KÜLTÜR KURUMLARI YÖNETİMİ VE İLETİŞİMİ3360.00
8 ŞEHİR, YARATICILIK VE İLETİŞİM4480.00
9 KENT KÜLTÜRÜ VE İLETİŞİM3360.00
10 REKLAM KURAMLARI55100.00
11 İLETİŞİM ANTROPOLOJİSİ3360.00
12 İLETİŞİM HUKUKU VE SORUNLARI4480.00
13 HALKLA İLİŞKİLERDE PROJE YÖNETİMİ55100.00
14 UYGULAMALI İLETİŞİM VE PAZAR ARAŞTIRMALARI2240.00
15 HALKLA İLİŞKİLER VE YENİ MEDYA55100.00
16 MARKA YÖNETİM STRATEJİLERİ4480.00
17 POSTMODERNİZM VE TOPLUMSAL YAKLAŞIMLAR55100.00
18 HALKLA İLİŞKİLERDE GÜNDEM YÖNETİMİ55100.00
19 MEDYA EKONOMİSİ VE POLİTİĞİ55100.00
20 ALGI VE İTİBAR YÖNETİMİ55100.00
21 HALKLA İLİŞKİLER VE KÜLTÜREL ÇALIŞMALAR55100.00
22 İŞLETME YÖNETİMİ VE HALKLA İLİŞKİLER4480.00
23 YENİ MEDYA VE BAĞIMLILIK1120.00
24 POLİTİK PSİKOLOJİ1120.00
25 POPÜLER KÜLTÜR VE SİNEMA000.00
26 KÜLTÜR SANAT OKUMALARI 000.00
27 YENİ MEDYADA ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR1120.00
28 YENİ MEDYANIN EKONOMİ POLİTİĞİ1120.00
29 ETKİLEŞİMLİ DİJİTAL ANLATI2240.00
30 SOSYAL MEDYADA İÇERİK ÜRETİMİ VE YÖNETİMİ3360.00
31 KÜRESELLEŞME VE DİJİTAL EMEK2240.00
İlişkili Ders Sayısı / 3128--
İlişki Ağırlığı101--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.