Türkçe

13010 BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ - Tezli Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011121314151617181920T%
1 TEZ55555555555555555555100100.00
2 TEZ55555555555555555555100100.00
3 BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ334333333322333444336262.00
4 TEZE GİRİŞ VE SEMİNER DERSİ334222332222322333345353.00
İlişkili Ders Sayısı / 444444444444444444444--
İlişki Ağırlığı1616181515151616151514141615151717171617--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011121314151617181920T%
1 ANLAMSAL WEB SİSTEMLERİ444444444444444444237777.00
2 YAZILIM MÜHENDİSLİĞİ434442444444444344437575.00
3 YAPAY US444545454434344344448080.00
4 DERİN ÖĞRENME0000000000000000000000.00
5 BLOK ZİNCİR0000000000000000000000.00
6 VERİ BİLİMİ0000000000000000000000.00
7 VERİ BİLİMİ MATEMATİĞİ0000000000000000000000.00
8 MOBİL VE KABLOSUZ AĞLAR444433333344433333336767.00
9 VERİ MADENCİLİĞİ444444443444433334457676.00
10 BİLGİSAYAR AĞI İŞLETİM SİSTEMLERİ444444444434443344457878.00
11 YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ VE E-TİCARET444444445555545454458888.00
12 ÇOKLU ORTAM SİSTEMLERİ555555555544433343458787.00
13 VERİ VE AĞ GÜVENLİĞİ444433333344433333336767.00
14 ESNEK HESAPLAMA YÖNTEMLERİ555544554534444443558787.00
15 MOBİL SİSTEMLERDE YAZILIM GELİŞTİRME444444444455555454548787.00
16 VERİ YAPILARI VE ALGORİTMALAR433433434343342332436565.00
17 NESNE TABANLI PROGRAMLAMA422433424242242432436060.00
18 VERİ TABANI YÖNETİM SİSTEMLERİ433433434343343444437070.00
19 AĞ YAPILARI VE İNTERNET KULLANIMI400000404030040333303131.00
20 İŞLETİM SİSTEMLERİ444443333334334344236868.00
21 SÜRDÜRÜLEBİLİR ESNEK HESAPLAMA YÖNTEMLERİ 333334444422234233446464.00
22 YAPAY SİNİR AĞLARI444444444444444444448080.00
23 OTOMATİK ÖĞRENME 544534454313243342146868.00
İlişkili Ders Sayısı / 231918181818181918191819181819181919191918--
İlişki Ağırlığı7868697566667569746768676471636371646869--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.