Türkçe

12110 SİYASET BİLİMİ ve ULUSLARARASI İLİŞKİLER (İngilizce) - Tezli Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627T%
1 MASTER'S THESIS-II34343534354555535453334543510880.00
2 TEZ VE SEMİNERE GİRİŞ3543553433334344433334443349771.85
3 YÜKSEK LİSANS TEZİ -I5343343344533454344343533339872.59
4 ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ve İLKELERİ3533553433333353333553454349973.33
5 KARŞILAŞTIRMALI POLİTİKA33335543355455554355355535511484.44
6 SİYASET TEORİSİNDE GÜNCEL TARTIŞMALAR4333444334334343433434344449570.37
7 ULUSLARARASI ORGANİZASYONLAR ve DÜNYA SİYASETİ54555455554433334444333443310779.26
İlişkili Ders Sayısı / 7777777777777777777777777777--
İlişki Ağırlığı262725243032252624292725272631252724272724252830252428--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627T%
1 ULUSLARARASI İLİŞKİLER TEORİSİ İLERİ ÇALIŞMALARI55445355333354444533344455310880.00
2 TÜRK DIŞ POLİTİKASINDA TEMEL KONULAR55445455333445543355555545311685.93
3 ULUSLARARASI POSTMODERNİZM ve ULUSLARARASI İLİŞKİLER3333433353354543334353433449671.11
4 ULUSLARARASI HUKUK0553050440030053004025000035137.78
5 MODERN DIPLOMATIC HISTORY00000000000000000000000000000.00
6 ULUSLARARASI GÜVENLİK35353454333534443333354435410174.81
7 PEACE AND CONFLİCT İN AFRİCA14254354332544454354354354310174.81
8 GÖÇ VE ULUSLARARASI SİYASET3234444454344415445344130118865.19
9 AMERICAN FOREIGN POLICY00000000000000000000000000000.00
10 AVRUPA BİRLİĞİ POLİTİKALARI3355433334334435435435433339872.59
11 RUSSIAN FOREIGN POLICY00000000000000000000000000000.00
12 SİYASET SOSYOLOJİSİ 4333533344333443343443333339167.41
13 TÜRKİYE'DE DEVLET VE DEMOKRASİNİN YENİDEN YAPILANMASI54355555334555555555555555512794.07
İlişkili Ders Sayısı / 139101010910910109910991010991091010998910--
İlişki Ağırlığı323935413937384036302740363939413333423437443433313532--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.