Türkçe

10370 YEREL YÖNETİMLER -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 DAVRANIŞ BİLİMLERİ000.00
2 GENEL EKONOMİ000.00
3 GENEL İŞLETME000.00
4 GENEL MUHASEBE000.00
5 GENEL HUKUK1120.00
6 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ000.00
7 MATEMATİK000.00
8 İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU000.00
9 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I1120.00
10 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II1120.00
11 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-I000.00
12 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-II000.00
13 GİRİŞİMCİLİK000.00
14 İNGİLİZCE-I000.00
15 İNGİLİZCE-II000.00
16 MESLEKİ İNGİLİZCE-I1120.00
17 MESLEKİ İNGİLİZCE-II000.00
18 SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK3360.00
19 TÜRK DİLİ-I1120.00
20 TÜRK DİLİ-II1120.00
21 YERİNDE UYGULAMA-I1120.00
22 YERİNDE UYGULAMA-II4480.00
23 YERİNDE UYGULAMA-III4480.00
24 YEREL YÖNETİMLERİN ORGANİZASYON YAPISI4480.00
25 İDARE HUKUKU55100.00
26 YEREL YÖNETİMLERDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR2240.00
27 SİYASET BİLİMİ55100.00
28 YEREL SİYASET VE DEMOKRASİ2240.00
29 KENTLEŞME POLİTİKASI VE ÇEVRE SORUNLARI1120.00
30 KENT PLANLAMA VE İMAR UYGULAMASI3360.00
31 KAMU MALİYESİ4480.00
32 YEREL YÖNETİMLERDE HALKLA İLİŞKİLER 000.00
33 YEREL YÖNETİMLER VE SOSYAL POLİTİKA000.00
34 YEREL YÖNETİMLER MALİYESİ55100.00
35 YEREL HİZMET YÖNTEMLERİ55100.00
36 RESMİ YAZIŞMALAR VE DOSYALAMA000.00
İlişkili Ders Sayısı / 3620--
İlişki Ağırlığı54--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 BELEDİYELERDE STRATEJİK YÖNETİM2240.00
2 AVRUPA BİRLİĞİ VE YEREL YÖNETİMLER4480.00
İlişkili Ders Sayısı / 22--
İlişki Ağırlığı6--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.