Türkçe

10331 LOJİSTİK -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233T%
1 E-TİCARET32323433233424433344555533433344311267.88
2 GENEL EKONOMİ0223132111211111221123351312111125533.33
3 GENEL İŞLETME35155435454454354333115511541333411569.70
4 GENEL MUHASEBE1111111111111111111111555011111114426.67
5 GENEL HUKUK1111222211111111111111233551111115030.30
6 MATEMATİK-I5523333332232232215113551112212128249.70
7 MATEMATİK-II34344343343433333333333333343434310865.45
8 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 0403000011111111111411114411111114124.85
9 PAZARLAMA2232342111212131144554552211123258350.30
10 İSTATİSTİK1111111111111111111111551111111114124.85
11 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I1221122212211122134322153521222236841.21
12 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II1111111111111111111111551111111114124.85
13 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-I00000000000000000000000000000000000.00
14 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-II00000000000000000000000000000000000.00
15 GİRİŞİMCİLİK1111131111111111111111151111111113923.64
16 İNGİLİZCE-I00000000000000000000000000000000000.00
17 İNGİLİZCE-II00000000000000000000000000000000000.00
18 MESLEKİ İNGİLİZCE-I1111111151111111111111150011111113923.64
19 MESLEKİ İNGİLİZCE-II1111111151111111111100550011111114124.85
20 LOJİSTİĞE GİRİŞ55445443153331222555555555555555513682.42
21 DEPOLAMA VE ENVANTER YÖNETİMİ34223345132252411555523155525525511267.88
22 FİZİKSEL DAĞITIM KANALLARI VE PLANLAMASI24232221122431114555553555552555411167.27
23 ARA ÜRETİM,ULAŞTIRMA VE LOJİSTİK YÖNETİMİ54535545145251353553455555555555514286.06
24 TAŞIMA HUKUKU54434431233333323434444544445545512173.33
25 ULUSLARARASI ULAŞTIRMA,GÜMRÜK,SİGORTA44553341040010104555545435454342010261.82
26 TEDARİK ZİNCİRİ KURMA VE YÖNETME51055551050510411555555555554543512072.73
27 LOJİSTİKTE GLOBALLEŞME44344442153531334444455545555555513280.00
28 LOJİSTİK BİLGİ SİSTEMLERİ55445543154335455555555555354543514487.27
29 LOJİSTİK VE İNSAN KAYNAKLARI34332332343433322333545544554554411871.52
30 MEZUNİYET PROJESİ555555555555555555555555555555555165100.00
31 TÜRK DİLİ-I1111111111111111111115551111111114527.27
32 TÜRK DİLİ-II1111111111111111111115551111111114527.27
33 YERİNDE UYGULAMA-I12334444444445555555444455555555514185.45
34 YERİNDE UYGULAMA-II45545344353555544555445344444444414084.85
35 YERİNDE UYGULAMA-III45545344353555544555445344444444414084.85
İlişkili Ders Sayısı / 35293129313030303029312930312931303131313130303131292831313131313130--
İlişki Ağırlığı81917584878883695987687875637767739599979299126137949895918492898793--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233T%
1 YÖNETİM VE ORGANİZASYON3223322200000333244434444433252228450.91
2 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE LOJİSTİK44333433334332344343343333444444411368.48
İlişkili Ders Sayısı / 2222222221111122222222222222222222--
İlişki Ağırlığı765666553343356767876877777769666--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.