Türkçe

02040-MATEMATİK-BİLGİSAYAR-
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.

1. Sınıf Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
1029 ATA101 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
88739 ING121 İNGİLİZCE-I Zorunlu 2 + 0 2.0 4.0
1010 TUR101 TÜRK DİLİ-I Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):8 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :8

1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
1039 ATA102 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
88740 ING122 İNGİLİZCE-II Zorunlu 2 + 0 2.0 4.0
9236 MBB112 ANALİZ-II Zorunlu 4 + 2 5.0 7.0
9237 MBB114 ANALİTİK GEOMETRİ Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
9238 MBB116 İLERİ PROGRAMLAMA Zorunlu 3 + 0 3.0 3.0
14595 MBB118 MATEMATİKSEL FİZİK-II Zorunlu 2 + 2 3.0 6.0
8827 SSE101 SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK Zorunlu 0 + 2 1.0 2.0
2116 TUR102 TÜRK DİLİ-II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):30 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

2. Sınıf Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
9241 MBB211 İLERİ ANALİZ-I Zorunlu 4 + 2 5.0 6.0
9242 MBB213 DİFERANSİYEL DENKLEMLERI-I Zorunlu 2 + 2 3.0 5.0
9252 MBB221 OLASILIK VE İSTATİSTİK Zorunlu 2 + 2 3.0 5.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):16 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :16

2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
9253 MBB212 İLERİ ANALİZ-II Zorunlu 4 + 2 5.0 6.0
9254 MBB214 DİFERANSİYEL DENKLEMLER-II Zorunlu 2 + 2 3.0 5.0
9255 MBB216 AYRIK MATEMATİK Zorunlu 2 + 2 3.0 5.0
9256 MBB218 NESNEL PROGRAMLAMA Zorunlu 3 + 0 3.0 3.0
9257 MBB220 GÖRSEL PROGRAMLAMA Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
9258 MBB222 DOSYA YAPILARI VE ORGANİZASYONU Zorunlu 2 + 2 3.0 3.0
9259 MBB224 ANKET ANALİZİ Zorunlu 3 + 0 3.0 3.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):30 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

3. Sınıf Güz ( Beşinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
8765 YUM301 YERİNDE UYGULAMA-I Zorunlu 0 + 0 0.0 4.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 26
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0002 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):4 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :26 AKTS Kredi Toplamı :30

3. Sınıf Bahar ( Altıncı ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
9263 MBB312 KOMPLEKS ANALİZ Zorunlu 2 + 2 3.0 5.0
9264 MBB314 SOYUT CEBİR Zorunlu 2 + 2 3.0 5.0
9143 MBB316 SİSTEM ANALİZİ Zorunlu 3 + 0 3.0 4.0
8768 YUM302 YERİNDE UYGULAMA-II Zorunlu 0 + 0 0.0 4.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 12
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0002 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):18 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :12 AKTS Kredi Toplamı :30

4. Sınıf Güz ( Yedinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
8818 GRI401 GİRİŞİMCİLİK Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
14596 MBB453 REEL ANALİZ Zorunlu 3 + 2 4.0 7.0
8771 YUM401 YERİNDE UYGULAMA-III Zorunlu 0 + 0 0.0 4.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 17
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0002 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0003 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0001 FKSEC Fakülte Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):13 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :17 AKTS Kredi Toplamı :30

4. Sınıf Bahar ( Sekizinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
14597 MBB454 FONKSİYONEL ANALİZ Zorunlu 3 + 2 4.0 7.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 23
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0002 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0003 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0004 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0001 UNSEC Üniversite Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):7 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :23 AKTS Kredi Toplamı :30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.