Türkçe

02030-İSTATİSTİK-
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.

1. Sınıf Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
1039 ATA102 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
88740 ING122 İNGİLİZCE-II Zorunlu 2 + 0 2.0 4.0
9106 ISF114 İSTATİSTİK-II Zorunlu 4 + 0 4.0 7.0
9105 ISF118 LİNEER CEBİR Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
2116 TUR102 TÜRK DİLİ-II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):19 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :19

2. Sınıf Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
9116 ISF210 ALGORİTMA ANALİZİ Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
9112 ISF212 ANALİZ- IV Zorunlu 4 + 0 4.0 6.0
9113 ISF214 MATEMATİKSEL İSTATİSTİK-II Zorunlu 2 + 2 3.0 5.0
9114 ISF216 ANKET ANALİZİ Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
9115 ISF218 REGRESYON ANALİZİ Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
9117 ISF220 FİNANS MATEMATİĞİ Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):30 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

3. Sınıf Bahar ( Altıncı ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
9122 ISF312 İSTATİSTİK YAZILIMLAR Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
9123 ISF314 STOKASTİK SÜREÇLER Zorunlu 3 + 0 3.0 4.0
9124 ISF316 EKONOMETRİ Zorunlu 3 + 0 3.0 3.0
9125 ISF318 KARAR KURAMI VE RİSK ANALİZİ Zorunlu 2 + 2 3.0 3.0
8768 YUM302 YERİNDE UYGULAMA-II Zorunlu 0 + 0 0.0 4.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 12
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0002 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0003 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):18 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :12 AKTS Kredi Toplamı :30

4. Sınıf Güz ( Yedinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
Bu yarıyılda zorunlu ders mevcut değildir.
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 30
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0002 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0001 FKSEC Fakülte Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):0 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :30 AKTS Kredi Toplamı :30

4. Sınıf Bahar ( Sekizinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
9129 ISF412 ZAMAN SERİLERİ Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
9130 ISF414 ÇOK DEĞİŞKENLİ İSTATİSTİK-II Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
9131 ISF416 PARAMETRİK OLMAYAN İSTATİSTİK Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
9111 MFY196 GENEL MUHASEBE Zorunlu 3 + 0 3.0 4.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 11
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0002 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0001 UNSEC Üniversite Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):19 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :11 AKTS Kredi Toplamı :30
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.