Türkçe

10260 PAZARLAMA -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey
Amaç
1İstanbul Aydın Üniversitesi Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Pazarlama bölümünün amacı; pazarlama mesleği kapsamında yer alan satış, reklam, halkla ilişkiler, promosyon, ürün yöneticiliği vs. meslek dallarının temel ilkelerini çok iyi bilen,
2Değişimi yönetebilen, yeniliklere açık, dinamik,
3Mesleki bilgi ve becerilerle donatılmış,
4Mesleki yabancı dil bilgi düzeyi yeterli,
5İş yaşamı koşullarındaki sosyal ilişkileri ve bunların bireysel ve toplumsal etkilerini inceleyen ve çözümleyen mezunlar yetiştirmeyi amaçlamaktadır.
Hedef
1Kaliteli ve nitelikli bir iş yaşamının oluşumuna katkıda bulunmak
2İş Yaşamının ihtiyaç duyduğu Pazarlama uzman ihtiyacını karşılamak,
3Alanında "yetkin meslek elemanı yetiştirmek"
4Günümüz pazarlama çağının gerekliliklerini bilen ve meslek hayatında bunları uygulayan vizyona sahip gençler yetiştirmek
5Pazarlama ve pazarlamanın koordineli çalıştığı satış, iletişim, halkla ilişkiler konularına hakim kişileri iş yaşamına kazandırmak.
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.