Türkçe

10151 HALKLA İLİŞKİLER ve TANITIM (MYO) -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey
Amaç
1İşletmeler için hayati önem taşıyan iletişim, halkla ilişkiler, reklam, pazarlama faaliyetlerini yönetebilecek,
2Bu alanda teorik bilgi ile uygulamayı birleştirebilen, donanımlı, stratejik düşünme gücüne sahip,
3İşletmelerin iç ve de dış çevresi ile ilişkilerini sağlayan,
4Günümüz teknolojik gelişmelerin getirdiği yenilikleri kullanabilen,
5Doğru iletişim stratejileri geliştirebilecek nitelikli ve kaliteli insan gücüne yetiştirmeyi amaçlamaktadır.
Hedef
1İstanbul Aydın Üniversitesi Anadolu Bil Meslek Yüksek Okulu Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü’nü bir marka haline getirmek.
2Devlet-vakıf üniversitelerinin ön lisans düzeyinde eğitim-öğretim veren yüksekokulları arasında sürekli olarak ön sıralarda yer alarak alanında belli bir tanınmışlık düzeyini yakalamak.
3Öğrencilerimizi bilgili, kültürlü, mesleğine hakim, toplumsal değerlerine sahip, profesyoneller olarak yetiştirerek ülkemizin önde gelen saygın kuruluşlarına yerleştirmek.
4Mezunlarımızın; sektörel ve ulusal işgücü politikalarında aldıkları eğitim sayesinde yaratacakları artı değer ve verimliliğin, ulusal ekonomiye ve sektöre yansıması,
5Yeni açılacak organizasyonlar ile beraber reel işgücü açığının ortadan kaldırılmasına katkı sağlaması hedeflenmektedir.
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.