Türkçe

13210 GIDA GÜVENLİĞİ - Tezli Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey


İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
BİLGİ Amaç HedefT %
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. 11
1 İleri seviyede karmaşık gıda güvenliği problemlerini tanımlar ve çözer5510100.00
2 Gıda güvenliği üzerine araştırma geliştirir33660.00
3 Gıda güvenliği üzerine mültidisipliner bakış açısıyla bilgilerini derinleştirir5510100.00
4 Gıda güvenliğinde mültidisipliner yaklaşımları uygular5510100.00
5 İleri seviyede karmaşık gıda güvenliği problemlerini tanımlar ve çözer5510100.00
BECERİLER Amaç HedefT %
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. 11
1 Gıda güvenliği problemlerinin çözümünde mültidisipliner problem çözme becerilerini uygular5510100.00
2 Gıda güvenliğinde modern teknolojileri ve teknikleri uygular5510100.00
3 Yeni gıda güvenliği projeleri için bilimsel literatür araştırması yürütür5510100.00
4 Matematik, fen bilimleri ve gıda mühendisliğinde arka plan genişletin.44880.00
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER Amaç HedefT %
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği 11
1 Başladığı bir işi tamamlama ve karşılaşabileceği olası karmaşık durumlarda sorumluluk alarak çözüm üretme becerisi kazanır.5510100.00
2 Sorumluluk alma özgüveni geliştirir54990.00
3 Bireysel olarak ve çok disiplinli takımlarda etkin çalışabilme becerisi kazanır5510100.00
Öğrenme Yetkinliği 11 T %
1 Gıda Güvenliği alanında bilimsel araştırma yaparak bilgiye genişlemesine ve derinlemesine ulaşır45990.00
2 Bilgiyi değerlendirme ve yorumlama becerisi kazanır.5510100.00
İletişim ve Sosyal Yetkinlik 11 T %
1 Toplumu gıdaların bilinçli kullanımı konusunda bilinçlendirir ve onları yapılanları yerinde görmek amacıyla üniversiteye davet eder44880.00
2 Uzman ya da uzman olmayan dinleyici gruplarını gıda güvenliği problemleri ve çözüm önerileri ile ilgili konularda yazılı ve sözlü olarak bilgilendirir44880.00
Alana Özgü Yetkinlik 11 T %
1 Gıdaların hammadde halinden tüketim aşamasına kadar süregelen zincirde yer alır44880.00
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 171717--
İlişki Ağırlığı7878--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.