Türkçe

03070 ÇİZGİ FİLM VE ANİMASYON -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey


İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
BİLGİ Amaç HedefT %
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. 12341234
1 Animasyonun temel unsur ve ilkelerini tanır.1100000025.00
2 Modellemenin prensiplerini bliir.02200000410.00
3 Sahne oluşturmanın prensiplerini tasarım boyutunda kurgular.00303300922.50
4 Çizgi film ve animasyon oluşturmada yetkinlik kazanır.000404441640.00
5 Animasyonun prensiplerini bilir.000055001025.00
6 Hareketlendirmenin ilkelerini tanır ve yorumlar.000450041332.50
BECERİLER Amaç HedefT %
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. 12341234
1 Üretilen tasarımların animasyona dönüştürülme süreçlerini kurgular.1000000012.50
2 Kendi alanında özgün problemleri çözer.02320000717.50
3 Çizgi film ve animasyon alanında kullanılan teknik ve malzemeleri tanır.003035201332.50
4 Yenilenen teknolojileri uygular.0000000000.00
5 Özgün video-animasyon projeleri üretir.0000300037.50
6 Alanı ile ilgili temel yazılım programlarını kullanır.005032401435.00
7 Tasarlama, modelleme ve animasyon oluşturma prensiplerini yerine getirir.000020451127.50
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER Amaç HedefT %
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği 12341234
1 Ekip çalışmaısna uyum gösterir.10220000512.50
2 Proje üretirken bağımsız karar alır.00223000717.50
3 Uluslararası projelerde yer alabilir.00000024615.00
4 Ulusal projelerde yer alabilir.0000000000.00
Öğrenme Yetkinliği 12341234 T %
1 Kendi hazırladığı taslak ve tasarımları çözümleyici ve eleştirel bir perspektifle sorgular.23000000512.50
2 Modelleme oluşturmadan önce yaptığı gözlem ve araştırmayı tasarımlarında kullanır.32210000820.00
3 Kültürel sanatsal değerlere bağlı kalarak uluslararası platformda değerler üretmeyi referans alır.00404010922.50
4 Yaşam boyu öğrenme çabası içerisindedir.000004451332.50
İletişim ve Sosyal Yetkinlik 12341234 T %
1 İletişim ve modelleme hedeflerini belirler.20030000512.50
2 Mesleki terminolojiyi kendi alanında kullanır.30020000512.50
3 Müşteri ve hedef kitle iletişimini kurar.332030001127.50
4 Animasyon ve tasarım problemlerini çözmek için modelleme dilini kullanır.00003202717.50
Alana Özgü Yetkinlik 12341234 T %
1 Modelleme problemlerinin çözümünde evrensel kabulleri referans alır.00322000717.50
2 Karakter oluşturma alanında görsel bir bütünlük oluşturur.00030320820.00
3 İletişimi görsel anlamda kurgular.00030200512.50
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 28861111121097--
İlişki Ağırlığı1613312839322527--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.