Türkçe

10440 İNŞAAT TEKNOLOJİSİ -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey


İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
BİLGİ Amaç HedefT %
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. 12341234
1 Matematik, Fen Bilimleri ve Mühendislik alanında edindiği bilgileri değerlendirir.544334332972.50
2 Yapı uygulamaları için gerekli çağdaş teknikleri kullanır.444444443280.00
3 Yapılara ait taşıyıcı sistemlerin çalışmasını açıklar.443433432870.00
4 İnşaat mühendisliği projelerini uygular.344324532870.00
5 İnşaat mühendisliği projelerinin tasarımında yardımcı olur.242435532870.00
6 İnşaat mühendisliğine ait paket programları kullanır.434434432972.50
BECERİLER Amaç HedefT %
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. 12341234
1 İnşaat mühendisliği yapılarının analizinde ve tasarımında yardımcı olur.333334542870.00
2 İnşaat mühendisliğinde yapılan deneylerin ve testleri uygular.444443453280.00
3 Şantiyelerde inşaat teknikeri olarak çalışır342545453280.00
4 Sanayi ve hizmet sektöründeki ilgili süreçleri yerinde inceleyerek uygulama becerisi kazanır.444434433075.00
5 Alanında karşılaştığı sorunlara uygun çözümler geliştirir.444444443280.00
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER Amaç HedefT %
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği 12341234
1 Takım çalışmasına uygun olarak çalışır444433443075.00
2 Kendisine verilen sorumlukları ve görevleri zamanında tamamlar.443433342870.00
3 Mesleki etik bilincine sahiptir.443343453075.00
Öğrenme Yetkinliği 12341234 T %
1 Alanındaki gelişmeleri takip eder.444444443280.00
2 Alanında gelişmeleri uygular.444444443280.00
3 Mesleğinin gerektirdiği temel düzeyde bilgisayar ve donanım bilgisine sahiptir.433444443075.00
İletişim ve Sosyal Yetkinlik 12341234 T %
1 Kendi dilinde ve yabancı dilde meslektaşları ile iletişim kurar.333333332460.00
2 Etkili iletişim tekniklerini kullanarak düşüncelerini ve projelerini etkili şekilde ifade eder.443533353075.00
Alana Özgü Yetkinlik 12341234 T %
1 İnsana ve doğaya duyarlı mühendislik çözümlerinde görev alır.544333443075.00
2 İş güvenliği ve sağlığı konularında şantiyede gerekenleri uygular.444553343280.00
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 212121212121212121--
İlişki Ağırlığı8080738172778281--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.