English

12510 E - BUSINESS MANAGEMENT (distance education) - Programmes Without Thesis
LEVEL: Master's Degree, TYYÇ: Level 7, EQF-LLL: Level 7, QF-EHEA: Second Cycle

Level of Contribution from 0 to 5* Level of Contribution Existence of Contribution (Relation)
Course-Programe LOs Relations
Compulsory Course Units
No Name of the Course Unit Programme Learning Outcomes
1234567891011121314151617181920212223T%
1 BUSINESS MANAGEMENT4544454544534455454454510086.96
2 MICRO ECONOMICS454454544344344444454349380.87
3 PRODUCTION MANAGEMENT4544455454454455454454510288.70
4 RESEARCH METHODS3544545555554554445455510591.30
5 TERM PROJECT COURSE0000000000000000000000000.00
Related number of course units / 544444444444444444444444--
Level of contribution1520161618181918181618171517191816181717191619--
*Level of Contribution (0-5): Empty-Null (0), 1- Very Low, 2- Low, 3- Medium, 4- High, 5- Very High
Programme Elective Course Units
No Name of the Course Unit Programme Learning Outcomes
1234567891011121314151617181920212223T%
1 INTERNATIONAL MARKETING MANAGEMENT 0000000000000000000000000.00
2 BRAND MANAGEMENT5545454445444455455454410288.70
3 FINANCIAL ACCOUNTING4554445544444455445444510086.96
4 FINANCIAL MANAGEMNT5555545545554544545444410591.30
5 APPLIED STATISTICS455453005544444443543358775.65
6 HUMAN RESOURCE MANAGEMENT445454454354445444444559885.22
7 MANAGEMENT INFORMATION SYSTEM455343543453434543433358977.39
8 STRATEGIC MANAGEMENT5554444554445554454444510288.70
9 PROJECT MANAGEMENT344444444344444443444448977.39
10 GİRİŞİMCİLİK0000000000000000000000000.00
11 İŞLETME VE EKONOMİ ÜZERİNE GÜNCEL TARTIŞMALAR0000000000000000000000000.00
12 İŞLETME VE EKONOMİ OKUMALARI0000000000000000000000000.00
Related number of course units / 1288888877888888888888888--
Level of contribution3438383335313132333335323333363533313631313137--
*Level of Contribution (0-5): Empty-Null (0), 1- Very Low, 2- Low, 3- Medium, 4- High, 5- Very High
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.