Türkçe

18030 ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
  Programın yukarıda belirtilen amaç ve hedefleri doğrultusunda programı başarı ile tamamlayan öğrenci aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve yetkinlikleri gösterir.

Sınıflandırılmış Sıralı TYYÇ Düzey / TYYÇ Temel Alan / İAÜ Program
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI ÖĞRENME-ÖĞRETME
YÖNTEMİ
ÖLÇME-DEĞERLENDİRME
YÖNTEMİ
BİLGİ
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir.
   1 Antrenörlük mesleğinin saygınlığının gerektirdiği bilgi, beceri ve tutumları geliştirerek, karşılaşabileceği mesleki problemleri çözümleyebilme
   2 Multidisipliner alanlardan yararlanarak mesleki yeterliliklerini geliştirebilme
  • Ders
  • Grup Çalş. / Ödevi
  • Okuma
  • Ödev
  • Proje Hazırlama
  • Seminer
  • Uygulama
  • Yerinde Uygulama
  • Mesleki Faaliyet
  • Sosyal Faaliyet
  • Ara Sınav
  • Final Sınavı
  • Kısa Sınav
  • Ödev Değerlendirme
  • Sözlü Değerlendirme
  • Uzman Değerlendirmesi
  • Uygulama Sınavı
BECERİLER
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır.
   1 Sporla ilgili ulusal ve uluslararası federasyonlar ve kurumlarla işbirliği oluşturabilme
   2 Toplumda spor kültürünün oluşturulması, farklı sporların tanıtılması ve spora katılımın yaygınlaştırılması için geçerli stratejiler geliştirebilme
   3 Sporda yetenek tarama ve seçme kriterlerini kullanarak farklı spor branşlarına yatkın yetenekleri ortaya çıkarabilme
   4 Her yaş, cinsiyet ve düzeydeki sporcuların performans düzeylerini belirleyebilmek için geliştirilen alan ve laboratuar testlerini uygulayabilme, değerlendirebilme ve test sonuçlarını antrenman planlarına yansıtabilme
  • Ders
  • Grup Çalş. / Ödevi
  • Laboratuar
  • Okuma
  • Ödev
  • Proje Hazırlama
  • Seminer
  • Uygulama
  • Yerinde Uygulama
  • Mesleki Faaliyet
  • Sosyal Faaliyet
  • Ara Sınav
  • Final Sınavı
  • Kısa Sınav
  • Tez Sunma
  • Belge Sunma
  • Uzman Değerlendirmesi
  • Uygulama Sınavı
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği
   1 Her yaş, cinsiyet ve düzeydeki sporcu için yıllık ve uzun süreli performans hedefleri belirleyerek, genel ve özel eğitim ilkelerine uygun antrenman planı ve programları oluşturabilme
   2 Spor çevreleri ve toplumun tüm kesimleriyle yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurabilme
  • Ders
  • Arazi Çalışması
  • Grup Çalş. / Ödevi
  • Laboratuar
  • Okuma
  • Ödev
  • Proje Hazırlama
  • Seminer
  • Teknik Gezi
  • Uygulama
  • Yerinde Uygulama
  • Mesleki Faaliyet
  • Sosyal Faaliyet
  • Tez Hazırlama
  • Alan Çalışması
  • Ara Sınav
  • Final Sınavı
  • Kısa Sınav
  • Rapor Sunma
  • Ödev Değerlendirme
  • Sözlü Değerlendirme
  • Tez Sunma
  • Uzman Değerlendirmesi
  • Uygulama Sınavı
Öğrenme Yetkinliği
   1 Spor örgütlerini tanıma, her düzeydeki spor organizasyonunda genel ve spor dalına özgü yarışma kuralları konusunda bilgi sahibi olabilme
   2 Uygun öğretim yöntemlerini kullanarak, branşlara özgü teknik ve taktik becerileri öğretebilme
  • Ders
  • Arazi Çalışması
  • Grup Çalş. / Ödevi
  • Laboratuar
  • Okuma
  • Ödev
  • Proje Hazırlama
  • Seminer
  • Staj
  • Teknik Gezi
  • Uygulama
  • Yerinde Uygulama
  • Sosyal Faaliyet
  • Ara Sınav
  • Final Sınavı
  • Kısa Sınav
  • Ödev Değerlendirme
  • Sözlü Değerlendirme
  • Tez Sunma
  • Belge Sunma
  • Uzman Değerlendirmesi
  • Uygulama Sınavı
  • Yıl Sonu Final Sınavı
İletişim ve Sosyal Yetkinlik
   1 Bilgi ve becerilerini aktarmada bilişim ve iletişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanır.
   2 Dürüst ve çalışkan olma, yaşamın her alanında etik kurallara uygun davranma sorumluluğu taşıma.
  • Ders
  • Grup Çalş. / Ödevi
  • Laboratuar
  • Okuma
  • Ödev
  • Proje Hazırlama
  • Seminer
  • Teknik Gezi
  • Uygulama
  • Yerinde Uygulama
  • Mesleki Faaliyet
  • Sosyal Faaliyet
  • Tez Hazırlama
  • Ara Sınav
  • Final Sınavı
  • Kısa Sınav
  • Rapor Sunma
  • Ödev Değerlendirme
  • Tez Sunma
  • Belge Sunma
  • Kurul Sınavı
  • Uygulama Sınavı
Alana Özgü Yetkinlik
   1 Sporda yüksek teknolojiden yararlanabilme
   2 Sosyal haklar, sağlık, kültürel değerler ve çevrenin korunması hususunda yeterli bilince sahip olma
  • Ders
  • Arazi Çalışması
  • Grup Çalş. / Ödevi
  • Laboratuar
  • Okuma
  • Ödev
  • Proje Hazırlama
  • Seminer
  • Staj
  • Teknik Gezi
  • Web Tab. Öğrenme
  • Uygulama
  • Yerinde Uygulama
  • Mesleki Faaliyet
  • Sosyal Faaliyet
  • Tez Hazırlama
  • Alan Çalışması
  • Ara Sınav
  • Final Sınavı
  • Kısa Sınav
  • Ödev Değerlendirme
  • Tez Sunma
  • Uzman Değerlendirmesi
  • Uygulama Sınavı
  • Yıl Sonu Final Sınavı
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.