English

INSTITUTE OF GRADUATE STUDIES-ARCHITECTURE (WithOutThesis)

İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY
INSTITUTE OF GRADUATE STUDIES-ARCHITECTURE (WithOutThesis)
SINIF: 1 - DÖNEM: 1
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
MYL527İLERİ MİMARİ TASARIM ANALİZİ - I
İLERİ MİMARİ TASARIM ANALİZİ - I
Z303.06.03
MYL551MİMARLIK TEMEL ALANINDA ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNDE TEMEL İLKELER
BASICS OF RESEARCH METHODS IN THE FIELD OF ARCHITECTURE
Z303.06.03
SINIF: 1 - DÖNEM: 2
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
LEE545DÖNEM PROJESİ DERSİ
DÖNEM PROJESİ DERSİ
Z000.03.00
MYL528İLERİ MİMARİ TASARIM ANALİZİ–II
ADVANCED ARCHITECTURAL DESIGN-II
Z303.06.03
MYL553MİMARLIK TEMEL ALANINDA BİLİMSEL YAZI METODOLOJİSİNDE TEMEL İLKELER
BASICS OF SCIENTIFIC NOTATION METHODOLOGIES IN THE FIELD OF ARCHITECTURE
Z303.06.03
MYL511TARİHİ ÇEVREDE KORUMA KAVRAM VE UYGULAMALARI
CONCEPT AND PRACTICE IN CONSERVATION OF HISTORICAL SITES
S303.06.03
MYL525DEPREM BÖLGELERİNDE PLANLAMA VE TASARIM İLKELERİ
PRINCIPLES OF PLANNING AND DESIGN IN SEISMIC ZONES
S303.06.03
MYL526PEYZAJ MİMARLIĞININ ESASLARI
FUNDAMENTALS OF LANDSCAPE ARCHITECTURE
S303.06.03
MYL530SÜRDÜRÜLEBİLİR YEŞİL KENTSEL GELİŞME:KAVRAMSAL ÇERÇEVE VE UYGULAMA ÖRNEKLERİ
SUSTAINABLE GREEN URBAN DEVELOPMENT: CONCEPTUAL FRAMEWORK AND CASE STUDIES
S303.06.03
MYL531İSTANBUL ATÖLYESİ : DÜN, BUGÜN, GELECEK
ISTANBUL STUDIO: YESTERDAY, TODAY, FUTURE
S303.06.03
MYL532KENTSEL DÖNÜŞÜM / YENİLEME KAVRAM VE UYGULAMALARI
URBAN RENOVATION/TRANSFORMATION CONCEPTS AND PRACTICES
S303.06.03
MYL533TOPOGRAFİK MARFOLOJİ
TOPOHOGRAPHICAL MORPHOLOGY
S303.06.03
MYL534KENTSEL TASARIM VE PEYZAJ MİMARLIĞI
URBAN DESIGN AND LANDSCAPE ARCHITECTURE
S303.06.03
MYL535YEŞİL MİMARLIKTA TEKNOLOJİ VE MALZEME SEÇİMİ
TECHNOLOGY AND MATERIAL CHOICE IN GREEN ARCHITECTURE
S303.06.03
MYL537İKLİMLE DENGELİ BİNA TASARIMI
CLIMATE COMPATIBLE BUILDING DESIGN
S303.06.03
MYL538YAPI YÜZEY MALZEMELERİNDE ÇEVRESEL ETKİLER
ENVIRONMENTAL IMPACTS OF SURFACE COATING MATERIALS
S303.06.03
MYL539MİMARLIKTA TARİH, KURAM VE ELEŞTİRİ
HISTORY, THEORY AND CRITICS IN ARCHITECTURE
S303.06.03Antik Dönemi'nden çağdaş dönemlere kadar mimarlık tarihindeki önemli kuram ve kuramcıları öğrenmek ve tartışmak. Mimarlık tarihinin tüm dönemlerindeki kuram ve tartışmaları irdelemek, sorgulamak.
MYL540MİMARİ TASARIMDA ERGONOMİ
MİMARİ TASARIMDA ERGONOMİ
S303.03.03
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.