Türkçe

12400 YENİ MEDYA - Tezli Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324T%
1 İLETİŞİM BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ43544545455555555444554410890.00
2 TEZE GİRİŞ VE SEMİNER DERSİ5350004455555543403555559075.00
3 YÜKSEK LİSANS TEZİ - I00000000000000000000000000.00
4 YÜKSEK LİSANS TEZİ - II2345454455243245435340448873.33
5 YENİ MEDYA KURAMLARI54545454554455555455544511192.50
İlişkili Ders Sayısı / 5444333444444444443444344--
İlişki Ağırlığı161319131314171719201618181718181811171719141718--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324T%
1 YENİ MEDYA VE BAĞIMLILIK4444444545554444332443549680.00
2 YENİ MEDYADA ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR55555545454555454355444511091.67
3 KÜRESELLEŞME VE DİJİTAL EMEK55555535454554455345534510890.00
4 SEMANTİK WEB UYGULAMALARI54355543544454553055555510385.83
5 ETKİLEŞİMLİ DİJİTAL ANLATI45455454544554555454554511091.67
6 YENİ MEDYANIN EKONOMİ POLİTİĞİ55555455455445554035555510890.00
7 NESNELERİN İNTERNETİ55534444455555544355555510990.83
8 YENİ MEDYA VE FİLM ÇALIŞMALARI0300534500400340030043404537.50
9 YENİ MEDYA UYGULAMALARI5555455445445443333433349780.83
10 ETKİLEŞİMLİ DİJİTAL ANLATI45455454544555545454554511091.67
11 SOSYAL MEDYADA İÇERİK ÜRETİMİ VE YÖNETİMİ4444454444544455333444449780.83
12 KÜRESELLEŞME VE DİJİTAL EMEK55555535354554455445455511091.67
İlişkili Ders Sayısı / 12111211111212121211111211111212111110111112121211--
İlişki Ağırlığı515549515653505346515251525154504433445053505252--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.