Türkçe

16065 SOSYAL HİZMET - Tezsiz Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
12345678910111213141516171819202122232425T%
1 SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ44433554333334353335443349172.80
2 DÖNEM PROJE DERSİ5555555555555555555555555125100.00
3 DÖNEM PROJE DERSİ5555555555555555555555555125100.00
İlişkili Ders Sayısı / 33333333333333333333333333--
İlişki Ağırlığı14141413131515141313131313141315131313151414131314--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
12345678910111213141516171819202122232425T%
1 AİLEDE EKONOMİK YAŞAM000000000000000000000000000.00
2 TOPLUMSAL CİNSİYET VE SOSYAL HİZMET 5555555555555555555555555125100.00
3 KARŞILAŞTIRMALI SOSYAL YARDIM POLİTİKA VE PROGRAMLARI 5555555555555555555555555125100.00
4 YAŞLILARLA SOSYAL HİZMET000000000000000000000000000.00
5 AİLEDE SOSYAL HİZMET 5555555555555555555555555125100.00
6 SOSYAL HİZMETTE ETİK53333333333333533333333337963.20
7 ÇOCUK HAKLARI VE SOSYAL HİZMET 5555555555555555555555555125100.00
8 İNSAN HAKLARI VE SOSYAL HİZMET11511114141441114443344146350.40
9 FARKLILIKLARLA SOSYAL HİZMET000000000000000000000000000.00
10 SAĞLIK POLİTİKALARI VE SOSYAL HİZMET00000000020212100020300001310.40
11 KLİNİK SOSYAL HİZMET000000000000000000000000000.00
12 BAĞIMLILIK VE SOSYAL HİZMET553234444545554454555443410584.00
13 YEREL YÖNETİMLER VE SOSYAL HİZMET25244055033330050335553037156.80
14 KRİZE MÜDAHALE VE SOSYAL HİZMET000000000000000000000000000.00
15 ENGELLİLERLE SOSYAL HİZMET555555335335555555555555511793.60
16 TOPLUMLA SOSYAL HİZMET000000000000000000000000000.00
17 SIĞINMACI VE GÖÇMENLERLE SOSYAL HİZMET454353544555545544555445411188.80
18 VAKA YÖNETİMİ VE VAKA ANALİZLERİ554445455555554555554554511894.40
19 KÜRESELLEŞME VE ULUSÖTESİ SOSYAL HİZMET5555555555555555555555555125100.00
20 DEMOGRAFİK DÖNÜŞÜM VE YAŞLILIK455445434555555444455545411289.60
İlişkili Ders Sayısı / 2013131313131213131214131414131313121314131413131213--
İlişki Ağırlığı56595651545154565160546261555557555761616360575157--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.