Türkçe

95364 PSİKOLOJİ (İngilizce)(TEZSİZ) - Tezsiz Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738T%
1 PSYCHOTHERAPEUTIC INTERVIEW METHODS5544455555554555555555555545555555555518597.37
2 ADVANCED STATISTICAL ANALYSES FOR PSYCHOLOGY5555555554055555555555554055555555545017290.53
3 DÖNEM PROJESİ DERSİ4444414505440555055444455555544445525515280.00
4 SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ5555555545555555555545555555455555554018195.26
İlişkili Ders Sayısı / 444444444343434443444444443444444444442--
İlişki Ağırlığı1919181818161920141914191420202015202019181919201915192019191919192020161910--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738T%
1 LİDERLİK VE MOTİVASYON3335213432322233544242232232322322323210354.21
2 PSYCHOLOGY OF CLOSE RELATIONSHIPS2234333225543330340433020433502235544411057.89
3 CHILD PSYCHOPATHOLOGY4444444404444322223444444444444444444413872.63
4 ADVANCED CLINICAL PSYCHOPATHOLOGY3444444444444442222444444444444444444414375.26
5 ADDICTION2332234444444322113444444444444444444413168.95
6 FORENSIC PSYCHOLOGY4434535432334332113444444444444444444413671.58
7 ADVANCED CLINICAL PSYCHOPATHOLOGY3444444444444442222444444444444444444414375.26
8 SELECTED TOPICS IN ORGANIZATIONAL BEHAVIOR4444444444441541111433344333444404441412565.79
İlişkili Ders Sayısı / 888888888788888878878887878888788788888--
İlişki Ağırlığı2528283128263130242931292627251417171830302825292629292832262829253132302830--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.