DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
İlişki Düzeyi Sayısal
İlişki Düzeyi Sözel
İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No
Ders Adı
Program Öğrenme Çıktıları
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
T
%
1
PSYCHOTHERAPEUTIC INTERVIEW METHODS
5
5
4
4
4
5
5
5
5
5
5
5
4
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
4
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
185
97.37
2
ADVANCED STATISTICAL ANALYSES FOR PSYCHOLOGY
5
5
5
5
5
5
5
5
5
4
0
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
4
0
5
5
5
5
5
5
5
5
5
4
5
0
172
90.53
3
DÖNEM PROJESİ DERSİ
4
4
4
4
4
1
4
5
0
5
4
4
0
5
5
5
0
5
5
4
4
4
4
5
5
5
5
5
5
4
4
4
4
5
5
2
5
5
152
80.00
4
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
5
5
5
5
5
5
5
5
4
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
4
5
5
5
5
5
5
5
4
5
5
5
5
5
5
5
4
0
181
95.26
İlişkili Ders Sayısı / 4
4
4
4
4
4
4
4
4
3
4
3
4
3
4
4
4
3
4
4
4
4
4
4
4
4
3
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
2
-
-
İlişki Ağırlığı
19
19
18
18
18
16
19
20
14
19
14
19
14
20
20
20
15
20
20
19
18
19
19
20
19
15
19
20
19
19
19
19
19
20
20
16
19
10
-
-
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No
Ders Adı
Program Öğrenme Çıktıları
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
T
%
1
LİDERLİK VE MOTİVASYON
3
3
3
5
2
1
3
4
3
2
3
2
2
2
3
3
5
4
4
2
4
2
2
3
2
2
3
2
3
2
2
3
2
2
3
2
3
2
103
54.21
2
PSYCHOLOGY OF CLOSE RELATIONSHIPS
2
2
3
4
3
3
3
2
2
5
5
4
3
3
3
0
3
4
0
4
3
3
0
2
0
4
3
3
5
0
2
2
3
5
5
4
4
4
110
57.89
3
CHILD PSYCHOPATHOLOGY
4
4
4
4
4
4
4
4
0
4
4
4
4
3
2
2
2
2
3
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
138
72.63
4
ADVANCED CLINICAL PSYCHOPATHOLOGY
3
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
2
2
2
2
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
143
75.26
5
ADDICTION
2
3
3
2
2
3
4
4
4
4
4
4
4
3
2
2
1
1
3
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
131
68.95
6
FORENSIC PSYCHOLOGY
4
4
3
4
5
3
5
4
3
2
3
3
4
3
3
2
1
1
3
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
136
71.58
7
ADVANCED CLINICAL PSYCHOPATHOLOGY
3
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
2
2
2
2
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
143
75.26
8
SELECTED TOPICS IN ORGANIZATIONAL BEHAVIOR
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
1
5
4
1
1
1
1
4
3
3
3
4
4
3
3
3
4
4
4
4
0
4
4
4
1
4
125
65.79
İlişkili Ders Sayısı / 8
8
8
8
8
8
8
8
8
7
8
8
8
8
8
8
7
8
8
7
8
8
8
7
8
7
8
8
8
8
7
8
8
7
8
8
8
8
8
-
-
İlişki Ağırlığı
25
28
28
31
28
26
31
30
24
29
31
29
26
27
25
14
17
17
18
30
30
28
25
29
26
29
29
28
32
26
28
29
25
31
32
30
28
30
-
-
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.