Türkçe

16017 ÇOCUK GELİŞİMİ - Tezli Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
12345678910111213141516171819202122232425262728293031T%
1 GELİŞİMSEL DEĞERLENDİRME5555555555555555555555555555555155100.00
2 YÜKSEK LİSANS TEZİ I000000000000000000000000000000000.00
3 YÜKSEK LİSANS TEZİ-II000000000000000000000000000000000.00
4 TEZE GİRİŞ VE SEMİNER DERSİ455400445555450455555454444554512882.58
5 SAĞLIK BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ000000000000000000000000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 52222112222222212222222222222222--
İlişki Ağırlığı91010955991010101091059101010101091099991010910--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
12345678910111213141516171819202122232425262728293031T%
1 AİLE VE ÇOCUK HUKUKU553333555555555555555553453534413889.03
2 CİNSEL SAĞLIK / ÜREME SAĞLIĞI000000000000000000000000000000000.00
3 ANNE-BABA-ÇOCUK İLİŞKİLERİ000000000000000000000000000000000.00
4 ÇOCUK GELİŞİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR553444555555555555555554544545514694.19
5 ÇOCUK VE ÇEVRE555555555555555555555554444555515197.42
6 RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR33444044540440000000000000000004327.74
7 ERKEN OKURYAZARLIK BECERİLERİ VE DESTEKLENMESİ000000000000000000000000000000000.00
8 AİLE EĞİTİMİ555555555555555555555553454555515197.42
9 CİNSEL GELİŞİM VE EĞİTİM PROGRAMLARI000000000000000000000000000000000.00
10 KÜLTÜRLERARASI EĞİTİM ÇALIŞMALARI000000000000000000000000000000000.00
11 DEZAVANTAJLI ÇOCUKLARA YÖNELİK ÇALIŞMALAR000000000000000000000000000000000.00
12 ÇAĞDAŞ GELİŞİM VE ÖĞRENME TEORİLERİ 454545454544545454545554555455514291.61
13 ÇOCUKTA OKUMA KÜLTÜRÜ VE ÇOCUK EDEBİYATI 000000000000000000000000000000000.00
14 ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ÖĞRENME VE ÖĞRETMEDE TEORİ VE MODELLER000000000000000000000000000000000.00
15 ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE FELSEFİ DÜŞÜNME BECERİLERİ555555555555555555555554444555515197.42
16 YARATICI DÜŞÜNMEDE SANATSAL YARATMA 555555555555555555555554444555515197.42
17 ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR 000000000000000000000000000000000.00
18 TEST VE ÖLÇEK GELİŞTİRME000000000000000000000000000000000.00
19 ÇOCUK PSİKOPATOLOJİSİ000000000000000000000000000000000.00
20 ÇOCUK VE SUÇ000000000000000000000000000000000.00
21 ÇOCUK PSİKOTERAPİSİ000000000000000000000000000000000.00
22 İLETİŞİM PSİKOLOJİSİ000000000000000000000000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 228888878888788777777777777777777--
İlişki Ağırlığı37383436353238393939343839343534353435343535352630312834323434--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.